• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402060704891
  • خبرنگار : 50042

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

اجرای ۳۰۲۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در گیلان

اجرای ۳۰۲۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در گیلان

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی سرقت از زمان اجرای طرح امنیت محله محور در گیلان گفت: در پنج ماهه اول سالجاری ۳۰۲۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز اجرا شده است.

سردار عزیزاله ملکی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طرح امنیت محله محور گیلان در جمع خبرنگاران یکی از اولویت‌های سالجاری را اجرای طرح امنیت محله محور دانست و اظهار کرد: ۲۷۵۷ محله در سطح استان شناسایی و در ۲۴۵۶ محله، طرح امنیت محله محور اجرا شد.

وی با بیان اینکه با تعامل افراد معتمد، متنفذ و افراد ذی‌نفوذ اقدامات خوبی در این زمینه اجرا شده، افزود: در پنج ماهه اول سالجاری ۳۰۲۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز اجرا شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای ۷۱۴۳ مرحله انواع طرح‌های پیشگیرانه و اجرای ۸۹۱ طرح پیشگیری از سرقت خبر داد و افزود: ۳۹۱ طرح سرکشی از بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و ۳۷۹ طرح شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش نیز از ابتدای سالجاری تاکنون در استان اجرا شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت از زمان اجرای طرح امنیت محله محور در سطح استان، گفت: در این مدت ۵۰ دستگاه خودرو و ۸۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و بیش از ۶۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۵۷۶ خرده فروش و ۳۴۱۳ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه بیش از ۲۴۲۵ فقره انواع سرقت کشف و ۳۳۷۰ سارق، ۸۴ مالخر، ۲۸۲۸ مجلوب، ۳۶ تن از اراذل اوباش و ۱۲۷۶ متهم به سایر جرائم در این مدت شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: ۳۸۸۲ دستگاه خودرو و ۱۶۰۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور از ظرفیت ۱۱۹۶ پلیس یار، ۱۱ شرکت حفاظتی و مراقبتی و ۱۲۸۲ پایگاه بسیج در سطح محلات استان نیز بهره‌گیری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha