• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402063119460
  • خبرنگار : 50455

فرمانده سپاه استان قم:

سبک مدیریت جهادی؛ از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

سبک مدیریت جهادی؛ از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

ایسنا/قم فرمانده سپاه استان قم، بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است که بایستی به نسل جدید منتقل شود تا جوانان امروز که بیرق داران جامعه هستند بتوانند با تکیه بر این سبک مدیریت قله‌های پیشرفت را طی کنند.

سردار محمدرضا موحد امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در مسجد جمکران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: برای اینکه زندگی امروز و فردای خود را بسازیم، نیازمند بازیابی دوران باشکوه دفاع مقدس هستیم در واقع باید انتقال روح، اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس صورت بگیرد.

فرمانده سپاه استان قم، ادامه داد: دوران دفاع مقدس را باید سرود تا در ذهن نسل جدید که شاهد عینی آن رویداد نبودند به باور اندیشه و اعتماد به نفس تبدیل شود.

وی عنوان کرد: جنگ برای ما تمام نشده است و تمام شدنی نیست؛ نبرد میان حق و باطل تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد.

موحد بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است که بایستی به نسل جدید منتقل شود تا جوانان امروز که بیرق داران جامعه هستند بتوانند با تکیه بر این سبک مدیریت قله‌های پیشرفت را طی کنند.

فرمانده سپاه استان قم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

وی ادامه داد: ملت ایران ۴۵ سال در نبرد با سلطه گران پیروز شدند؛ زیرا مقاومت برای این ملت یک انتخاب آزادانه و منطبق با آرمان و عقیده آن‌ها است.

موحد تاکید کرد: در هر عرصه‌ای با دشمن جنگیدیم و مقاومت کردیم و کار انقلابی انجام دادیم و مهم تر از همه از اوامر نایب امام زمان تبعیت کردیم، پیروز شدیم؛ امروز هم در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیازمند همین مدل هستیم.

فرمانده سپاه استان قم، افزود: دفاع مقدس نمایش واقعی و میدان ایستادگی یک ملت تنها و مظلوم در مقابل تمام قدرت‌های جهانی بود که با تکیه بر اسلام و در پرتو هدایت‌های ولی فقیه ایستادگی کرد و پیروز شد؛ این وعده الهی است "ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم".

وی افزود: امروز کشورهای مستضعف و عدالت‌خواه با الگوگیری از جوانان این مرز و بوم و تجارب هشت سال دفاع مقدس جبهه مقاومت را گسترش دادند و ابهت کشورهای ابر قدرت روز به روز رو به افول است.

موحد یادآور شد: دفاع مقدس جهان را به این باور رساند که می‌توان در مقابل زورگویان جهانی ایستاد؛ ثمره دفاع مقدس رویش مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، یمن، بحرین و پیروزی این گروه‌ها در برابر رژیم صهیونیستی بوده است.

وی گفت: در سایه ایمان، جهاد، شجاعت، شهامت، شهادت و ایثارگری شهدا و ایثارگان امروز در عرصه‌های مختلف در اوج عزت و عظمت قرار گرفتیم و دشمن نمی‌تواند لباس ذلت بر تن این ملت کند.

موحد در پایان اضافه کرد: ما نیروهای مسلح با شعار ما متحدیم و با ارتقاء آمادگی‌ها و توانمندی‌ها آماده‌ایم برای حفظ این نظام، انقلاب و دستاوردهای آن و زمینه‌سازی برای مقدمات ظهور تا پای جان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha