• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402090100146
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:

مدرسه یاری در کنار مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

مدرسه یاری در کنار مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در حوزه خیرین و حضور و ورود آنان به مقوله مدرسه یاری عزم جدی وجود دارد و مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است.

به گزارش ایسنا، نوید ادهم امروز چهارشنبه (۱ آذر) در جلسه همفکری کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: در حوزه مدرسه یاری بدنبال ارتقا شاخص ها و مولفه‌های تاثیرگذار در فرآیند یاددهی یادگیری دانش آموزان هستیم.

وی افزود: امروز لازم است در کنار مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی، به مقوله مدرسه یاری نیز توجه شود تا کیفیت بخشی به امور آموزشی و تربیتی رقم خورد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: باید اذعان کنیم در بخش نرم افزاری آموزش و پرورش غفلت هایی شده و شاید به اندازه حوزه سخت افزاری کمتر توجه گردیده که لازم است این فرآیند اصلاح و تغییر کند.

ادهم بیان کرد: بکارگیری سازوکارهایی برای هیأت امنایی شدن مدارس خیّرساز با هدف مداخله خود خیرین در امور مدرسه و کمک در راستای تقویت برنامه‌های آموزشی و تربیتی با جدیت پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و انسجام بخشی به حضور موسسات خیریه در استان و بهره گیری از ظرفیت افراد متخصص، توانمند و باسواد برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: اولویت کار مدرسه یاری در دوره ابتدایی با هدف پیشگیری از وقوع ترک تحصیل، تکرار پایه و جذب حداکثری دانش آموزان و ارتقا پوشش تحصیلی خواهد بود.

ادهم اظهار کرد: تدوین برنامه محتوایی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره های توانمندسازی لازم است و هم افزایی بین مجموعه با رویکرد خودکفایی استان نیز می تواند در این مسیر کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha