• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403032617622
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهردار تهران عنوان کرد

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح باقری-جانبازان؛ تیرماه

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح باقری-جانبازان؛ تیرماه

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد گشایش ترافیکی در یکی از بزرگراه‌های پرتردد شرق تهران گفت: پل جایگزین دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده خیابان جانبازان (گلبرگ) تا پایان تیرماه تحویل شهروندان می‌شود.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی پل دوربرگردان بزرگراه شهید باقری در جنوب خیابان جانبازان (گلبرگ) خبر داد و گفت: تکمیل عملیات احداث عرشه و اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل اجرای هندریل و پیاده‌رو از مهمترین فعالیت‌های پیش‌رو در این پروژه است. این دوربرگردان غیرهمسطح تا پایان تیرماه امسال برای تردد شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این گشایش ترافیکی را زمینه‌ساز ارتقای نقش بزرگراهی بزرگراه شهید باقری به عنوان یک شریان مهم شمالی- جنوبی در شرق تهران عنوان و اضافه کرد: بهره‌برداری از دوربرگردان جنوب خیابان جانبازان علاوه بر «ایمن‌سازی ترددها و روان‌سازی و رفع تداخلات ترافیکی»، «کاهش پیمایش‌های اضافی شهروندان» در شبکه معابر بزرگراهی را به دنبال خواهد داشت.

حق بین در تشریح روند پیشرفت پروژه مذکور از اتمام عملیات اجرایی شیبراهه، نصب قرنیز و جدول‌کاری در جبهه شرقی این پروژه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی شیبراهه غربی پل نیز به پایان رسیده و بزودی شاهد نصب قرنیز و اجرای جدول در این بخش خواهیم بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از توسعه عملیات اجرایی در پروژه منتهی‌الیه شمالی بزرگراه شهید باقری نیز خبر داد و گفت: دسترسی‌ها در تقاطع بزرگراه شهید بابایی و شهید باقری، به عنوان یکی از مطالبات مهم ساکنان شرق تهران، کامل می‌شود تا امکان تردد به سمت غرب بزرگراه شهید بابایی از جنوب بزرگراه شهید باقری و همچنین تردد به جنوب بزرگراه شهید باقری از شرق بزرگراه شهید بابایی میسر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۲۳:۲۱

متأسفانه تمام پلهایی که در اتوبان باقری اجرا شد فقط هدر دادن پول چ سرمایه بود و نه تنها هیچ کمکی به حل معظل ترافیک نکرد ک بر حجم ترافیک افزود.دنها راه حل معظل ترافیک درین اتوبان بازکردن تقاطعهای باقری و خیابانها و احداث پل بر روی تقاطع در امتداد اتوبان بود که متأسفانه در پروژه فرجام کاملا برعکس اجرا شد و نتیجه عکس هم داد و ظاهرا اصرار بر تکرار همین اشتباه در خیابانهای مجاور هم وجود دارد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۱۳:۳۵

👏👏👏👏دقیقأ درست فرمودید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۱۳:۴۲

با تشکر بسیار لازم و صروری یود ،باید ترتیبی اتخاد شود که در ان اتوبان تمام دور بر گردانها زمینی مسدود و فقط از دوربرگردانهای پلی که احداث شده استفاده شود تا در نتیجه تا حدودی از تر افیک انجا کاسته شود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۲۰:۰۷

بادرود وسلام مهم ترین خواسته اهالی شرق تهران باز کردن اتوبان بابایی به اتوبان باقری است ...ازغرب اتوبان بابایی به باقری جنوب... سالهاست منتظراین اقدام هستیم...