• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402092819843
  • خبرنگار : 50037

توزیع بیش از۲ میلیارد بسته‌ حمایتی بین مددجویان هلال‌احمر همدان

توزیع بیش از۲ میلیارد بسته‌ حمایتی بین مددجویان هلال‌احمر همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از توزیع بیش از دو میلیارد تومان بسته‌های حمایتی بین مددجویان هلال‌احمر این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

علی سنجربگی سه‌شنبه ۲۸ آذر در آیین تجلیل از امدادگران و نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان بسته‌های حمایتی غذایی و دارویی به مددجویان هلال احمر سطح استان همدان اهداء شده که از میزان افزون بر ۵۸۰ میلیون تومان آن سهم شهرستان بهار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بیمه اجتماعی امدادگران و نجاتگران استان را به سرانجام رسانده‌ایم، افزود: در ادامه در زمینه جذب و استخدام نجاتگران فعال جمعیت هلال احمر نیز برنامه‌ریزی مدونی داریم.

سنجربگی با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار و ۸۷۰ نفر از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: به منظور توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، در سال‌جاری ۱۷۵۰ طرح برای جوانان داوطلب هلال احمر شامل ۶۷۵۳ نفرروز کار برگزار شده است.

فرماندار شهرستان بهار هم با اشاره به خدمات ارزنده و خالصانه جمعیت هلال احمر به محرومان و آسیب‌دیدگان گفت: برای تجهیز پایگاه‌های امدادی استان همدان اقدامات مناسبی صورت گرفته و با توجه به وقعیت شهرستان بهار و اتصال استان‌های غربی به مرکز کشور خواستار تجهیز بیشتر پایگاه امداد جاده‌ای صالح‌آباد به امکانات مناسب، به‌روز و پیشرفته هستیم.

مجتبی فیض‌اللهی ادامه داد: داوطلبان هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و کمک به همنوعان خود ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور هلال احمر در بلایای طبیعی،حوادث جاده‌ای و خدمت‌رسانی در ایام نوروز و اربعین و طرح‌های جهادی بسیار ارزشمند است که در این زمینه از جمعیت هلال احمر استان همدان به ویژه کارکنان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بهار تقدیر داریم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از امدادگران، نجاتگران و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر شهرستان بهار تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha