• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402092820043
  • خبرنگار : 71295

تشییع پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی راسک در بوشهر

تشییع پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی راسک در بوشهر

ایسنا/بوشهر آیین تشییع پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور استاندار بوشهر و جمع کثیری از مردم شهیدپرور در بوشهر برگزار شد.

احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین تشییع پیکر مطهر شهید علی دشت‌بوری از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با تجلیل از نقش فراجا در امنیت کشور گفت: فراجا مسئول امنیت داخلی کشور است و امنیت کنونی کشور مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و پرسنل غیور فراجاست.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به امنیت داخلی افزود: آمریکا و اسرائیل، مزدورانی در منطقه دارند که تلاش می‌کنند امنیت و آرامش کشور را به هم بزنند و این اقدامات تروریستی در راستای حمایت آمریکا از گروه‌های تکفیری است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: نقش فراجا در تامین امنیت کشور اساسی است و دشمن سعی دارد این نقش را تضعیف کند که البته هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

 محمدی زاده بیان کرد: شهید دشت‌بوری از شهدای حادثه سیستان و بلوچستان است و امروز مردم آمدند تا از ایشان و شهدای امنیت تجلیل کنند.

وی اضافه کرد: ما با سخت‌ترین شکل، جواب جریانات تکفیری و مزدور را به آمریکا و اسرائیل می‌دهیم و آنها را تنبیه می‌کنیم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه بدون شک جنایتکاران به‌سزای اعمالشان خواهند رسید گفت: یکی از ویژگی‌ها و افتخارات مردم جامعه اسلامی تبلور فرهنگ شهادت است و دشمنان باید بدانند با این اعمال هر روز خود را ذلیل‌تر می‌کنند.

وی با قدردانی از حضور با شکوه مردم در استقبال در تشییع شهید مدافع امنیت گفت: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور بوشهر همواره در همه صحنه‌های دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، استوار علی دشت‌بوری که در حمله تروریستی راسک به شهادت رسید، روی دستان مردم قدرشناس بوشهر تشییع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استوار شهید دشت‌بوری متولد 21 دی ماه سال 1374 است که یک فرزند سه ساله به نام نرگس دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha