• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402093021257
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد

مسکن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گیرد

مسکن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم مسکن خبرنگاران این استان مورد توجه قرار گیرد

امین درخشان روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور خبرنگاران و مسئولان بسیج رسانه این استان افزود: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بدون هرگونه تعارفی از سالم‌ترین و پای کارترین اصحاب رسانه در سطح کشور به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه شناخت خوبی از رسانه‌های سراسر کشور دارم و چالش‌ها را نیز می‌دانم، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به صورت تمام قد در همه بحران‌ها، بلایا، مراسم‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیر و جانانه‌ای دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فتنه‌های سال‌های اخیر به خصوص سال ۱۴۰۱ در کشور خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک خط مقابل نظام جمهوری اسلامی در فتنه‌های یاد شده به رشته تحریر در نیاوردند و یک مورد چالش رسانه‌ای در استان در بحبوحه فتنه‌ها نداشتیم.

درخشان با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: هر چند هیچ انسان و هیچ رسانه بدون گرایشی وجود ندارد اما توقع این است که رسانه‌های استان به رسالت خود در انتخابات آن گونه که باید عمل کنند و محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه استانی قومیتی هستیم و هیچگاه نباید ظرفیت‌های قومیتی را نادیده بگیریم، ادامه داد: باید به بهترین وجه از قومیت‌ها و طوایف در انتخابات استفاده کرد چرا که معتقدیم قومیت هم یک سرمایه اجتماعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجام شده دولت کنونی در حوزه رسانه‌ها و خبرنگاران استان عنوان کرد: بیمه خبرنگاری تقریباً در یک و نیم سال گذشته بیش از سه برابر گذشته شده و محدودیتی برای بیمه وجود ندارد و این کار در حال انجام است.

درخشان بیان کرد: در بحث مسکن و در طرح مسکن ملی نیز دولت اهتمام جدی برای تامین مسکن خبرنگاران دارد مکاتباتی تاکنون داشته‌ایم و این کار به صورت مجزا در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص مسکن خبرنگاران تاکید کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مسکن مردم بویژه خبرنگاران دارد که سهم خبرنگاران بصورت مجزا دیده خواهد شد و امیدواریم سهم این قشر زحمت کش در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گیرد.

عیسی فتحی، خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: وقتی حرف از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و و برخی مسایل اطلاع رسانی در این استان می شود تنها خبرنگاران را مقصر ندانیم بلکه بیشتر مدیران تقصیر دارند و باید به رسانه ها پاسخگو باشند.

وی افزود: خبرنگاران و رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود مشکلات و چالش های جدی کار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و پیگیری مطالبات مردم را انجام می دهند اما کسی نیست که مطالبات و مشکلات این قشر زحمت کش را بررسی و برطرف کند.

همچنین سید داود موسوی منش، رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: برخی مدیران فرق نقد و تخریب را نمی دانند، فضای نقد موجب رشد و تعالی یک جامعه می شود. مدیران اخلاق رسانه ای و سواد رسانه ای خود را افزایش دهند.

داریوش بهنیا زاده، سرپرست خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رسانه ها در راستای مطالبه گری اقدامات خوبی انجام داده و انعکاس می دهند، می توان در زمینه مطالبه گری بین رسانه ها و ائمه جمعه تعامل وجود داشته باشد.

همچنین در ادامه بهمنیار، خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: به مطالبات، خواسته ها و مشکلات خبرنگاران و رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد توجه شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: همچنین در آستانه انتخابات اسفندماه امسال به آموزش سواد رسانه ای برای داوطلبان نمایندگی مجلس توجه شود تا شاهد مشکلاتی در استان نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha