• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402100905442

ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

ایسنا/قم مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: روحانیون ساکن قم جهت میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی به مناسبت یوم الله ۱۹ دی می‌توانند به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و ثبت نام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفت وگو با ایسنا گرامیداشت دهه بصیرت تصریح کرد: با عنایات خداوند متعال و موافقت ولی امر مسلمین در سالگرد یوم الله ۱۹ دی جمعی از مردم شریف و انقلابی قم به دیدار مقتدای خود مشرّف خواهند شد.

وی افزود: در راستای تکریم طلاب و نظر به اشتیاق خیل عظیم عاشقان و دلدادگان نائب امام زمان(عج) و از طرفی محدودیت ظرفیت، امسال نیز با همکاری حجت الاسلام والمسلمین ذاکری رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، فرآیند تشرف طلاب و مبلغان ولایی قم از طریق ثبت نام اینترنتی و بر اساس قرعه انجام و منتخبین نهایی بنا بر اعلام ظرفیت دعوت خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت و ثبت نام چندین هزار نفری هر ساله طلاب در این کاروان گفت: طلاب علاقمند برای ثبت نام تا ساعت 18 روز شنبه 9 دی ماه فرصت دارند تا به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی WWW.DTE.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در پیام رسان ایتا به کانال تبلیغ نیوز به نشانی https://eitaa.com/tablighnews مراجعه و اخبار مربوطه را دنبال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۰۹:۲۹

خوش به سعادتشون