• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101309677
  • خبرنگار : 50175

مادران سرپرست خانوار مناطق محروم خرم‌آباد تکریم شدند

مادران سرپرست خانوار مناطق محروم خرم‌آباد تکریم شدند

ایسنا/لرستان مراسم تکریم از مادران سرپرست خانوار مناطق حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد برگزار شد.

طی مراسمی که امروز، ۱۳ دی‌ماه به‌مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و  روز زن با مشارکت مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد، کانون دانشجویی «مهر باران» جهاد دانشگاهی لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد، از مادران سرپرست خانوار مناطق محروم شهر خرم‌آباد تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک به‌مناسبت روز زن و سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) گفت: شما بانوان سرپرست خانوار بار مسئولیت یک خانواده را بر دوش می‌کشید و این در حالی است که این مسئولیت یک مسئولیت سخت است و حتی در پاره‌ای از مواقع مردان نیز از عهده این مسئولیت بر نمی‌آیند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی برای حمایت از افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت به فرمان امام راحل(ره) نهادهای حمایتی در کشور راه‌اندازی شد که شاهد خدمات ارزنده‌ای از سوی این نهادهای حمایتی به‌ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) به اقشار بی‌بضاعت، کم‌بضاعت و آسیب‌پذیر جامعه هستیم.

فرامرزیان از امنیت و سلامت به‌عنوان دو نعمت مهم یاد کرد و ادامه داد: بدون شک جامعه‌ای که امنیت در آن نباشد سلامت نیز نخواهد بود، لذا می‌طلبد نهادهای حمایتی تلاش خود در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت را به کار بگیرند که در این راستا جا دارد از کمیته امداد استان که در برخی موارد حتی خود اقدام به شناسایی افراد بی‌بضاعت و تحت پوشش قرار دادن آنها می‌کند و تلاش خود برای ایجاد شغل و خودکفا کردن خانواده‌های تحت حمایت را به کار بسته است، تشکر و قدردانی کنم.

 همچنین کارگاه «روانشناسی تاب‌آوری زنان سرپرست خانوار» از سوی کانون دانشجویی مهر باران جهاد دانشگاهی لرستان و با همکاری مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد، امروز، ۱۳ دی‌ماه با تدریس فتانه فتحی در همین مکان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha