• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111813282
  • خبرنگار : 50630

در ششمین روز از دهه فجر؛

کمپ تیم ملی تکواندو در سوادکوه افتتاح شد

کمپ تیم ملی تکواندو در سوادکوه افتتاح شد

ایسنا/مازندران در ششمین روز از دهه مبارکه فجر اولین کمپ تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران در شهر پل سفید افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران عصر امروز ۱۷ بهمن در مراسم بهره‌برداری از کمپ تیم ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه گفت: کشتی و تکواندو از مهمترین رشته‌های استان است که مدال‌های فراوانی را به‌دست آوردند.

علی رجبی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مدال‌های طلای کسب شده در المپیک را ورزشکاران مازندرانی به‌دست آوردند، افزود:  مازندران مهد قهرمانان و پهلوانانی است که مانند کوهستان‌ها، جنگل‌ها و دریای خزر، اثرش را در همه جای کشور می‌بینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: در دهه فجر ۲۲ پروژه بزرگ را در حوزه ورزش افتتاح خواهیم کرد. بر اساس عدالت اجتماعی و عدالت ورزشی که شعار دولت سیزدهم هست، بسیاری از طرح‌ها را در روستاها به بهره برداری رسانده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی در میادین و تمام عرصه‌ها حضوری قدرتمند دارند، افزود: شاهد حضور ورزشکاران و قهرمانان استان در صف اول راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند خواهیم بود.

کمپ تیم ملی تکواندو در سوادکوه افتتاح شد

فیض الله نفجم قهرمان تکواندوی جهان و رییس هیئت تکواندو استان نیز در این مراسم گفت: هیأت تکواندو سوادکوه از فعال‌ترین هیأت‌های استان است که علاوه بر میزبانی تیم‌های ملی رده‌های سنی تکواندو، در حوزه قهرمان پروری و تربیت داوران و مربیان هم گام‌های اساسی را برداشته است.

نفجم افزود: مطمئن هستم این کمپ نقش مهم و بسزایی در رشد و توسعه تکواندو شهرستان و استان خواهد داشت.

رییس هیأت تکواندو مازندران اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده با استاد ساعی رئیس فدراسیون، از این کمپ برای اردوهای تیم ملی استفاده خواهد شد.

کمپ تیم ملی تکواندو در سوادکوه افتتاح شد

امیری رئیس هیأت تکواندو سوادکوه نیز در این آیین، با اعلام اینکه برای بهره برداری این مجموعه ورزشی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: سالن تخصصی تکواندوی سوادکوه به‌عنوان پایگاه اصلی اردوهای تیم ملی در مازندران محسوب می‌شود. 

وی اشاره کرد: با توجه به اینکه در سال منتهی به المپیک قرار داریم، این کمپ برای تمرین در اختیار دو ورزشکار منتخب المپیک پاریس قرار خواهد گرفت.

کمپ تیم ملی تکواندو در سوادکوه افتتاح شد

در پایان این مراسم علاوه بر افتتاح کمپ تکواندوی سوادکوه، از قهرمانان و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha