• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402111813521
  • خبرنگار : 50046

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خبر داد

وجود ۱۵ درصد بیمه‌شده غیرفعال در صندوق بیمه خراسان شمالی

وجود ۱۵ درصد بیمه‌شده غیرفعال در صندوق بیمه خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از وجود ۱۵ درصد بیمه‌شده غیرفعال در این صندوق خبر داد.

محمدرضا بیدی در نشست خبری که ۱۸ بهمن ماه برگزار شد اظهار کرد: در سال جاری ۴۴۴۹ بیمه شده در این صندوق بیمه خود را تمدید نکرده و تبدیل به بیمه شده غیرفعال شده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری رتبه دوم را در جذب بیمه شدگان داشته ایم و ۱۰۰ درصد سهمیه اختصاصی را جذب کرده ایم، گفت: ۳۱۰۰ خانوار روستایی طی ۱۰ ماه امسال تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته اند که ۱۹۵۰ نفر از این تعداد آقا و مابقی خانم بوده اند.

بیدی با بیان اینکه ۷۷ هزار و ۲۰۲ نفر تاکنون تحت پوشش این بیمه در استان قرار گرفته‌اند، افزود: ضریب پوشش این بیمه در این استان ۴۳ درصد است. از این تعداد ۴۵۳۳ خانوار مستمری‌بگیرند که ۶۳۰ خانوار مستمری از کارافتادگی، ۱۰۲۲ خانوار مستمری سالمندی، ۲۳۲۰ خانوار مستمری بازماندگان و بقیه سایر مستمری‌ها را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: مبلغ ماهانه مستمری پرداختی به خانوارها پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. مجموع پولی که به صندوق در این استان واریز می‌شود ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی بیان کرد: در این استان، عملکرد خوبی در ارتباط با تمدید بیمه‌شدگان نداریم.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۳۴ درصد از ثبت نامی ها در این صندوق بیمه بانوان، امسال به ۳۷ درصد رسید.

بیدی به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط این صندوق اشاره کرد و افزود: از اواخر سال گذشته تا کنون ۲۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۶۰۰ نفر مستمری‌بگیر پرداخت شد و قرار بر این است به‌مناسبت دهه فجر ۴۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر پرداخت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha