• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402120100501
  • خبرنگار : 50163

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

سرمایه‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی ضروری است

سرمایه‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی ضروری است

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باید در کنار تلاش‌ها در حوزه اقتصادی یک فرهنگ‌سازی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نیز انجام شود.

سردار جهانبخش کرمی امروز (سه‌شنبه، یکم اسفند ماه) در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان زنجان، بیان کرد: امروز به برکت وجود انقلاب، مردان بزرگ و جوانان شاهد قدرت هوایی، موشکی و پهبادی کشورمان هستیم. این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی شهدای گرانقدری مانند شهید شهریاری، شهید تهرانی‌مقدم و شهید فخری‌زاده است که هریک به نوبه خود خدمات بزرگی برای انقلاب انجام دادند.

وی با توضیح اینکه در جنگ هشت ساله شاهد پیروزی‌هایی بودیم که به برکت جوانان خلق شد، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی با وجود تمام کم و کاستی‌هایی که در کشور داشتیم، جوانان غیور، دلاور و با ایمان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با شجاعت مثال‌زدنی خود وارد میدان شدند و پیروزی آفریدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با توضیح اینکه در عرصه اقتصاد، مقام معظم رهبری سال‌ها است بر موضوع شکستن تحریم‌ها و شکوفایی و رشد اقتصاد کشور تاکید دارند، گفت: فرهنگ‌سازی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از نیازهای اصلی این حوزه است.

او ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، کشور دستاوردهای عظیمی در بسیاری از عرصه‌های داشته است که باید روشنگری در این راه انجام شود، زیرا این دستاوردها آن‌چنان که باید تبیین نشده است تا مردم بدانند کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و مشارکت دادن مردم در امور مختلف کشور، امری لازم و ضروری است، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم، موضوعی که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

او با توضیح اینکه مسؤولان باید کمک کنیم تا تولیدکنندگان با چالش مواجه نشوند، بیان کرد: با توجه به داشتن نیروهای خبره، به‌دست گرفتن بازار کشور و بازار جهانی ایران از موضوعات مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

کرمی ادامه داد: نیروهای بسیج در صحنه‌های مختلف حضور فعال دارند و در حوزه تولید نیز کنار تولیدکنندگان هستند.

او با یادآوری اینکه استفاده از تجربه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و ممانعت از ورود کالاهای قاچاق در کشور از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، ضرورت توجه به صاحبان سرمایه و کار و تولید و همت برای شکستن تحریم‌ها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با توضیح اینکه امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاش می‌کند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند، افزود: دشمنان قصد تخریب و ناامیدی ملت در عرصه انتخابات را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha