• سه‌شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403010702922
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد:

شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود

شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت:‌«شاد راه نور» یک کار ارزشمند است که سال‌های بعد می‌تواند توسعه پیدا کند و نشان می‌دهد که چقدر این رویدادها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.

«مهران فاطمی» با حضور در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و تقدیر از پرسنل این سازمان در برپایی شاد راه نور، گفت: یکی از مجموعه های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.

وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال های مختلف شاهد اقدامات و حرکت های ارزشمند بوده ایم.

وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیروهای انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کارهای ارزشمند است.

استاندار ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت ها می‌کند.

وی با اشاره به تجربه ی بسیار موفق شادراه نور و حضور بی‌نظیر مردم در این رویداد، بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر می آیند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه ها را حس می کنند و یک کار ارزشمند است که سال های بعد می‌تواند توسعه پیدا کند و نشان می دهد که چقدر این رویدادها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.

وی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، فاطمی، محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص های این شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان های خوش سلیقه در غرفه ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha