• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403020302106
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه خرمدره:

عملیات «وعده صادق» نقطه آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

عملیات «وعده صادق» نقطه آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

ایسنا/زنجان امام جمعه خرمدره گفت: عملیات «وعده صادق» نقطه آغاز است و امیدواریم روزی شاهد نابودی جبهه کفر باشیم.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این عملیات اهمیت راهبردی فراوانی دارد و در همه ابعاد می‌توان آن را مورد بحث و بررسی قرار داد. مطابق آنچه در مرام‌نامه‌ها و اساس‌نامه‌های رژیم‌ صهیونیستی آمده، هدف نهایی صهیونیست‌ها نه یک کشور کوچک اشغالی، بلکه یک امپراطوری بزرگ در خاورمیانه است که چند کشور را در این منطقه و غرب آسیا را دربرمی‌گیرد که از جمله عراق و بخش‌هایی از ایران جزو این امپراطوری است.

وی با بیان اینکه اصولاً هدف اساسی یهود و صهیونیست‌، مبارزه با اسلام است فارغ از اینکه در فلسطین باشد یا جای دیگر، گفت: رژیم صهیونیستی یادگار انگلیسی‌هایی است که بسیاری از کشورها را به‌عنوان مستعمره در اختیار داشتند. بنابراین این موضوع نیز باید مورد توجه باشد.

زاهدی‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه نظام اسلامی ما متوجه جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی شده است و با آن مقابله می‌کند، در مسیر جنایت‌های خود دست به انجام ترورهای کور در کشور می‌زد و این ترورها روز به روز افزایش پیدا کرد.

او با اشاره به اینکه کنسولگری مانند خاک یک کشور است و مقابله با کسی که به خاک کشور حمله کرده، یک وظیفه است، توضیح داد: این موضوع شرط حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت یک کشور است.

امام جمعه خرمدره با تاکید بر اینکه اگر به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران پاسخ نمی‌دادیم قطعاً حملات بعدی تعدی به خاک کشور بود، افزود: با توجه به همین موضوع، اگر رژیم صهیونیستی قصد انجام حملات محدود به داخل کشور را برای حفظ آبرو داشته باشد باید گفت که ما زمینه‌ساز این حملات نبودیم.

زاهدی‌پور با اشاره به اینکه سطح این عملیات به اندازه‌ای بود که چند کشور در مقابله با این اقدام، عملیات پدافندی داشتند که برخی به‌صورت مستقیم بود، گفت: از جمله این کشورها می‌توان به آمریکا، انگلیس و فرانسه اشاره کرد که این امر نشان از گستردگی و عظمت این عملیات بود.

وی اظهار کرد: تعدادی از پهپادهای ایران در این حمله رهگیری شدند، این پهبادها قربانی بودند تا موشک‌ها به هدف بخورند. انتظار ما هم این نبود که موشک‌ها و پهباد رهگیری نشوند. موضوع مهم در این عملیات این است که پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

زاهدی‌پور با یادآوری اینکه اگر این حملات گسترده نبود جلسه فوری شورای امنیت با موضوع حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی سازمان ملل تشکیل نمی‌شد، بیان کرد: از موضع‌گیری‌هایی که اتفاق افتاده، هر تحلیلگری می‌تواند بفهمد وسعت این حمله تا چه اندازه بوده است.

او با اشاره به توصیه‌ها به رژیم صهیونیستی مبنی بر خویشتنداری در برابر این حملات که نشان‌دهنده استیصال و درماندگی جبهه کفر در برابر قدرت مردمی، اجتماعی و نظامی مردم ایران است، افزود: این عملیات نقطه آغاز است و امیدواریم روزی شاهد نابودی جبهه کفر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha