• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022115057
  • منبع : نمایندگی مازندران

امام جمعه موقت ساری:

سواحل مازندران نیازمند پیوست فرهنگی است

سواحل مازندران نیازمند پیوست فرهنگی است

ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری با تاکید براینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت باید علمی و مبتنی بر فرهنگ باشد، گفت: سواحل مازندران بعد از آزادی پیوست فرهنگی ندارد این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدرضا نصوری جمعه ۲۱ اردیبهشت در نماز جمعه ساری، با تبریک دهه کرامت، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت و پرهیز از گناه توصیه کرد.

وی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(ع) به خصوصیات این بانوی دو عالم اشاره کرد و افزود: فرزندان را باید عالمانه تربیت کنیم تا در جامعه همچون حضرت معصومه با ولایتمداری بتوانند با جهل زمانه مبارزه کنند و پاسخگوی شبهات باشند.

خطیب نماز جمعه ساری به مقام والای حضرت معصومه پرداخت و گفت: جایگاه اهل بیت (ع) موجب شد تا سالروز ولادت حضرت معصومه(ع) به روز دختر نامگذاری شود.

حجت الاسلام نصوری با توصیه بر دختران سرزمین جامعه اسلامی یادآور شد: نیم قرن هم از پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌گذرد شاهد علم پروری و نخبه پروری هستیم و این فرصت مناسبی است تا دختران جامعه به مدلی تربیت شوند که تمدن ساز باشند و در مسیر تمدن اسلامی حرکت کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید براینکه دختران جامعه اسلامی باید طوری تربیت شوند که در مسیر یاران حلقه اول حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرند، تصریح کرد: معنویت موجب می‌شود دختران در مسیر کمال انسانیت قرار گیرند و نسبت به قوانین موجود در جامعه مقید باشند.

وی افزود: همه مسئولیم تا جامعه مبتنی بر قوانین اسلامی با رعایت موازین دینی داشته باشیم.

امام جمعه موقت ساری، با گلایه از اهانت به علما و روحانیون از سوی نخبه ادبیات و فرهنگ در مازندران این اقدام را کار زننده‌ای دانست و گفت: این نگاه موجب می‌شود تا جامعه به سمت مرجع و روحانی گریزی هدایت شود.

حجت‌الاسلام نصوری ضمن خیرمقدم به یوسف نوری استاندار جدید مازندران، یادآور شد: توصیه می‌کنم استاندار مازندران راه را برای ارتباط با نخبگان و مردم به صورت آزادنه فراهم کند تا گره‌های کور در استان باز شود.

خطیب نماز جمعه ساری استفاده از تمام ظرفیت‌ها در استان را موجب توسعه همه جانبه مازندران دانست و گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام، افزایش سرانه مازندران از تراز ملی، شناسایی استعدادها در سطح ملی برای حل مشکلات در بخش اقتصادی و غیره ضروری است.

امام جمعه موقت ساری به برنامه ریزی درست برای اوقات فراغت تاکید و بیان کرد: اوقات فراغت باید با مباحث علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha