• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403023123326
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی:

بر عهدمان با رئیس‌جمهور شهیدمان پایبندیم و خدمت‌رسانی را با قوت ادامه می‌دهیم

بر عهدمان با رئیس‌جمهور شهیدمان پایبندیم و خدمت‌رسانی را با قوت ادامه می‌دهیم

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رییس جمهور گفت: داغ فقدان آیت‌الله رئیسی سنگین است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ،همه ارکان مدیریتی نظام جمهوری اسلامی از جمله سازمان تأمین‌اجتماعی باید با قوت، قدرت، عزم و اراده و تلاش بیشتر به وظایف خود در راستای خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران عمل کنند. بر عهدمان با رئیس‌جمهور شهیدمان پایبندیم و خدمت‌رسانی را با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی در نشست فوق‌العاده شورای معاونان این سازمان که پس از اعلام خبر شهادت خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان و با حضور معاونان و مدیران‌کل ستادی و حضور ویدئوکنفرانسی مدیران‌کل بیمه و مدیران درمان استان‌ها برگزار شد،  گفت: شهادت هنر مردان خداست و این مقام شهادت، اجر خدمات خالصانه آیت‌الله رئیسی بود. داغ فقدان آیت‌الله رئیسی سنگین است. همانطور که رهبر معظم انقلاب عصر دیروز فرمودند همه ارکان مدیریتی نظام جمهوری اسلامی از جمله سازمان تأمین‌اجتماعی باید با قوت، قدرت، عزم و اراده و تلاش بیشتر به وظایف خود در راستای خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران عمل کنند. بر عهدمان با رئیس‌جمهور شهیدمان پایبندیم و خدمت‌رسانی را با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم.

موسوی در این نشست با اظهار تأسف نسبت به فقدان رئیس‌جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، اظهارکرد: آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت، خستگی نمی‌شناخت و ما به خاطر داشتن رئیس‌جمهوری که جان خود را فدای ملت شریف ایران کرد باید بر خود ببالیم. شهادت در راه خدا اجر خدمات خالصانه ایشان بود که در همین مدت کوتاه دوره ریاست‌جمهوری جلوه‌هایی از آن در پیش چشم ما قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که بزرگی شخصیت رئیس‌جمهور شهید و نتایج زحمات ایشان بعدها بیشتر مشخص خواهد شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آیت‌الله رئیسی ولایتمداری ایشان بود. ما شاهد بودیم که ایشان همواره تحت هدایت و گوش به فرمان رهبر انقلاب بودند و عزت و اقتدار کشور را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌دانستند. از این حیث ایشان نعمت بزرگی برای ما بودند و فقدان ایشان، ثلمه بزرگی برای کشور و برای ملت شریف و انقلابی ایران است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به آثار و نتایج چشمگیر خدمات رئیس‌جمهور فقید در همین مدت کوتاه، آن را ناشی از اخلاص ایشان در راه خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: برخی از اتفاقاتی که در طی مدت کوتاه ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی رقم خورد، آثاری بود که به‌طور عادی سال‌ها زمان لازم بود تا تحقق پیدا کند، اما خلوص ایشان در مسیر خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی باعث شد که کارها به سرعت پیشرفت کند. خیلی از آثار مثبتی که در سازمان تأمین‌اجتماعی رقم خورد، علاوه بر تلاش همه همکاران و عنایت خداوند متعال، حاصل همین اخلاص رئیس‌جمهور شهید ما بود و تحمل فقدان چنین انسانی حتماً برای ما دشوار خواهد بود. از این جهت از خداوند متعال برای خود و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران خصوصاً رهبر معظم انقلاب، شکیبایی و صبر مسئلت می‌کنیم.

موسوی با تأکید بر این‌که همه مردان بزرگ الهی که در مسیر خدمت به این نظام شهید شدند خود را موظف به تحقق فرامین و منویات ولی‌فقیه می‌دانستند، اظهارکرد: همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی اگر امروز کنار ما بودند، ضرورت تحقق اوامر ولی‌فقیه را به ما تذکر می‌دادند؛ بنابراین همان‌طور که رهبر معظم انقلاب عصر دیروز فرمودند، باید محکم‌تر و جدی‌تر از قبل در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم و اجازه ندهیم که خللی در کار کشور اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به این‌که در این شرایط برخی دشمنان کشور به دنبال نمایش نقصان و خلل در کار کشور هستند، گفت: اگر چه این داغ برای ما سنگین و تحمل این مصیبت دشوار است، اما باید جدی‌تر از قبل و با عزم و اراده قوی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم و پاسخگویی به نیاز ملت شریف ایران اهتمام بورزیم و اجازه ندهیم ذره‌ای خلل و نقصان در کار ارائه خدمات به مردم ایران ایجاد شود. لازم است مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و شرکت‌های زیرمجموعه اقتصادی، وظایف خود را با جدیت دنبال و در این ایام به بهترین نحو به آحاد جامعه خدمات‌رسانی کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: حوادث مشابه این در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده و کشور قوی‌تر از قبل حرکت کرده است؛ از این جهت حادثه جانگداز شهادت رئیس‌جمهور مردمی نیز خللی در کار کشور ایجاد نمی‌کند و خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی طبق روال عادی ادامه دارد. امیدواریم عاقبت همه ما در جایگاه خدمتگذاری به ملت ایران ختم به شهادت شود و بتوانیم جان خود را در این مسیر فدای مردم ایران اسلامی کنیم. به فرموده رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی در هیچ شرایطی بن‌بست ندارد و مسیرهای پیش‌بینی شده در این نظام سرانجام به جایی می‌رسد که پرچم جمهوری اسلامی ایران با پرچم سبز حضرت بقیه‌الله ممزوج خواهد شد.

بر اساس این گزارش در بخشی از این نشست، معاون و مدیران بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی به ارائه گزارش پیرامون وضعیت وصول حق بیمه اردیبهشت ماه پرداختند. همچنین مجموعه معاونان و مدیران سازمان، شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان را به مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال، علو درجات را برای آن شهدای والامقام و صبر و اجر را برای خانواده‌ها، بازماندگان و دوست‌داران ایشان خواستار شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha