• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403030804870
  • خبرنگار : 50455

جزئیات برگزاری انتخابات نظام صنفی کشاورزی در قم

جزئیات برگزاری انتخابات نظام صنفی کشاورزی در قم

ایسنا/قم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: انتخابات اتحادیه‌های صنفی کشاورزی(تولیدات دامی و تولیدات گیاهی) در شهرستان‌های قم، جعفرآباد و کهک و همچنین دو صندوق سیار در سلفچگان و قنوات پنجشنبه ۱۰ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

محمدرضا حاجی رضا در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی کشاورزی شهرستان مرکز استان قم خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت تشکیل اتاق اصناف کشاورزی استان از سه ماه گذشته مباحث اجرایی و عملیاتی انتخابات با تشکیل هیات اجرایی، هیات نظارت و کمیته‌های پشتیبانی و اطلاع رسانی شکل گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ضمن تاکید بر اینکه با ایجاد نظام صنفی کشاورزی، کشاورزان می‌توانند در جهت رفع مشکلات بخش کشاورزی نقش‌آفرینی کنند، عنوان کرد: از مجموع ۱۰ هزار نفر عضو اتاق اصناف استان قم حدود ۴ هزار نفر پروانه‌های به‌روز دارند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه ارتقای جایگاه حرفه‌ای بخش کشاورزی، دفاع از حقوق و منافع صنفی و پیگیری مطالبات قانونی و صنفی شاغلین بخش کشاورزی، حضور در مجامع سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بخش کشاورزی را از جمله مزایای تشکیل نظام صنفی معرفی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در رابطه با شرایط شرکت در این انتخابات بیان کرد: دارا بودن پروانه فعالیت یا پروانه کسب کشاورزی معتبر از نظام صنفی کارهای کشاورزی قم تا تاریخ ۱۰ خردادماه جهت اخذ رأی الزامی است.

حاجی رضا یادآور شد: اطلاع رسانی به همه بهره برداران عضو اتاق انجام شده و با آمادگی مجموعه کمیته اجرایی، انتخابات اتحادیه‌های صنفی کشاورزی(تولیدات دامی و تولیدات گیاهی) در شهرستان‌های قم، جعفرآباد و کهک و همچنین دو صندوق سیار در سلفچگان و قنوات پنجشنبه ۱۰ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی کشاورزان، بهره‌برداران و اعضای نظام صنفی کارهای کشاورزی دارای پروانه معتبر صنفی می‌توانند پنجشنبه ۱۰ خردادماه با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه در محل اخذ رأی حاضر و در انتخابات شرکت کنند.

جزئیات برگزاری انتخابات نظام صنفی کشاورزی در قم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha