• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403030804975
  • منبع : وزارت کشور

در نشست هم اندیشی استانداران با وزیر کشور مطرح شد

تاکید وحیدی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

تاکید وحیدی بر  مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

استانداران سراسر کشور، پس از آیین های مربوط به بزرگداشت و عزاداری شهدای خدمت، در نشستی هم اندیشی به ریاست وزیر کشور گردهم آمدند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست هم اندیشی استانداران سراسر کشور عصر دوشنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) و به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

جای خالی شهید مالک رحمتی در این نشست با یک قاب عکس مزین شده بود و استانداران سراسر کشور همچنان در حزن و اندوه این همراه و همسنگر خود در عرصه خدمت به مردم بودند.

وزیر کشور در این نشست، با تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رییس جمهور شهید و همراهانشان گفت: اگر چه این مصیبت عزا بسیار عمیقی بر همه ما بود، اما عنایت اللهی و جوشش مردم تسکینی شد بر قلوب همه و مردم یک بازشناسی جدید از رییس جمهور و خادمان شهید داشتند.

وحیدی افزود: در این شرایط این خود موجب امیدواری است که مردم باردیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پا برجا است.

وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهوری شهید، گفت: امروز همه داغدار این مصیبت بزرگ هستیم و سلامتی وجود مقدس امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان را از خداوند خواستاریم.

وزیر کشور همچنین در یادکردی از استاندار شهید آذربایجان شرقی نیز گفت: برادر عزیزمان شهید مالک رحمتی در مدت مسئولیت در استان خوش درخشید و ما افتخار می کنیم که چند ماهی را در خدمت ایشان بودیم.

وحیدی همچنین از سایر شهدای خدمت یاد کرد و گفت حضرت آیت الله آل هاشم، جناب آقای امیر عبداللهیان و همچنین کادر پرواز جایگاهی والا دارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از این نشست، خطاب به استانداران به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: سرمایه های اجتماعی که در روزهای اخیر در سراسر کشور شاهد آن بودیم باید حفظ شود و با همین سرمایه نیز برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده شده ایم .

وزیر کشور مشارک حداکثری در انتخابات را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت : استانداران سراسر کشور مشارکت در انتخابات را با همه ابعاد باید دنبال کنند.

وحیدی در بخش دیگری از این نشست هم اندیشی به موضوع تکمیل پروژه ها و ارائه گزارش عملکرد از کارهای دولت در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی  پرداخت و از استانداران خواست بدون وقفه به کار خود در عرصه تکمیل پروژه ها و خدمت رسانی به مردم ادامه دهند.

وی همچنین از استانداران خواست موضوع تنظیم بازار را جدی بگیرند و محکم و استوار و بدون خستگی همچنان ترویج دهنده فرهنگ دولت مردمی و خدمتگزار باشند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به برنامه دیدار با همتای عراقی اش در آینده نزدیک، تاکید کرد: عملیات و تدابیر مربوط به آیین اربعین حسینی باید بهتر از سال گذشته اجرا شود.

در این نشست استانداران نیز گزارش هایی از وضعیت اجرای پروژه ها و روند پیشرفت آن ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha