• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030805110
  • خبرنگار : 50037

پرداخت تسهیلات به ۵۰ زوج نابارور اسدآبادی

پرداخت تسهیلات به ۵۰ زوج نابارور اسدآبادی

ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از پرداخت تسهیلات کم بهره به ۵۰ زوج نابارور اسدآبادی در سال گذشته خبر داد.

دکتر بابک صفرزاده خوشابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با کمک دانشکده علوم پزشکی شهرستان موفق شد ۵۰  مورد کمک مالی به زوجین نابارور سطح شهرستان داشته باشد و در این رابطه تسهیلات لازم تا سقف ۵۰ میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه با نرخ سود چهار درصد به این زوجین پرداخت کند و این زوجین در مراکز مختلف درمانی تحت درمان قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به کلینیک ناباروری سطح دو شهرستان، افزود: به منظور ارتقاء نرخ باروری و کاهش نرخ ناباروری شهرستان برای ارائه خدمات به زوجین، از چندی پیش کلینیک ناباروری سطح دو این شهرستان در بیمارستان قائم(عج) توسط دانشکده علوم پزشکی اسدآباد فعالیت خود را آغاز کرده و آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

صفرزاده خوشابی یادآور شد: در سال گذشته در طرح حمایت از مادران باردار از مجموع ۵۶۰  مادر باردار سطح شهرستان به حساب بانکی تعداد ۱۰۰ مادر باردار نیازمند اسدآبادی ماهانه مبلغ ۳۵۰ هزار تومان واریز شد. 

وی در ادامه با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت روان و مراقبت اجتماعی با رویکرد پیشگیری تحت عنوان طرح "سراج" در شهرستان اسدآباد در آینده نزدیک، تصریح کرد: هدف این طرح افزایش شاخص بهره‌مندی عادلانه از خدمات سلامت روانی و مراقبت‌های اجتماعی است تا با افزایش سواد سلامت روان، اتخاذ رفتار روانی و اجتماعی پیشگیرانه، بهبود حفاظت مالی بیماران شیوع اختلالات روانی و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

صفرزاده خوشابی با اشاره به اجرای طرح نهضت  نان کامل در شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: برای اجرای طرح نهضت نان کامل در شهرستان، پیگیر هستیم تا دو یا سه نانوایی نان کامل با قیمت یارانه‌ای در اسدآباد راه‌اندازی شود چرا که این برنامه جزو تکالیف همه سازمان‌ها بوده که تعداد نانوایی‌های پخت نان کامل در سطح کشور افزایش یابد و همه نانوایی‌ها به سمت پخت نان کامل بروند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha