• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403030906142
  • منبع : شهرداری تهران

مدیرکل سازمان شهرداری‌ها:

درجه ۲۷ شهرداری کشور ارتقاء یافت

درجه ۲۷ شهرداری کشور ارتقاء یافت

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید ۲۷ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران در خرداد امسال پس از بررسی مدارک ارسالی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا مهدی‌زاده ضمن بیان خبر فوق، گفت: بر این اساس، درجه شهرداری مراغه در استان آذربایجان‌شرقی به ۱۰، درجه شهرداری‌های بروجن در استان چهارمحال‌وبختیاری و زرند در استان کرمان به ۹ و درجه شهرداری خلخال در استان اردبیل به ۸ ارتقاء یافت.
 
وی افزود: همچنین درجه شهرداری‌های تفرش در استان مرکزی، سرعین در استان اردبیل و قره ضیاءالدین در استان آذربایجان‌غربی ‌به ۷ ارتقاء یافت.
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه از ارتقاء درجه‌های شهرداری‌های بلداجی در استان چهارمحال‌وبختیاری، زاهدشهر در استان فارس و سلطانیه در استان زنجان به ۶ خبر داد و گفت: درجه شهرداری‌های زرگرمحله و کوهی‌خیل در استان مازندران، بهمن در استان فارس، جولکی در استان خوزستان، دامنه در استان اصفهان، سگزآباد در استان قزوین، سوزا در استان هرمزگان، ملک‌آباد در استان خراسان‌رضوی و نظام‌شهر در استان کرمان به ۵ ارتقاء یافت.
 
وی ادامه داد: درجه شهرداری‌های ارد در استان فارس، تیتکانلو در استان خراسان شمالی، روداب در استان خراسان‌رضوی، سلفچگان در استان قم، گوگ‌تپه در استان آذربایجان‌غربی، نیر در استان یزد و هشتجین در استان اردبیل به ۴ و درجه شهرداری کوپن در استان فارس هم به ۳ ارتقاء یافت.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha