• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030906176
  • منبع : ریاست جمهوری

بازدید مخبر از عملیات اجرایی احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران

بازدید مخبر از عملیات اجرایی احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران

سرپرست ریاست جمهوری از عملیات اجرایی احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تهران بازدید و با حضور وی بهره‌برداری از ۱۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده آغاز شد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور در محله تهرانسر، از عملیات اجرایی احداث بخشی از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تهران بازدید کرد و با حضور وی بهره‌برداری از ۱۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده نیز آغاز شد.

۱۵ هزار واحد مسکن نوسازی شده در بافت فرسوده شهر تهران، بعد از اعمال مشوق‌ها و صدور پروانه به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

همچنین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان و بخش خصوصی در قالب حدود ۹۰ پروژه عمرانی، عمدتاً در مناطق جنوبی شهر و بافت فرسوده و به صورت استطاعت‌پذیر اجرایی می‌شود.

پروژه ۱۲ هزار و ۷۲۰ واحدی محله الگو مسکن تهرانسر در منطقه ۲۱، پروژه ۲۷۰۰ واحدی محله الگو مسکن معوض اسلام‌آباد در منطقه ۲، پروژه ۳۵۱۵ واحد مسکونی و ۵۰۰ واحد خوابگاهی دانشگاه مدرس در منطقه ۲۲، پروژه ۱۳ واحدی تجمیعی مسکن مشارکت مردمی در منطقه ۱۵، پروژه ۱۹۳۲ واحدی محله الگو باغ بهشت اکباتان در منطقه ۱۹، پروژه ۸۰۰۰ واحدی کارکنان سازمان آتش‌نشانی در منطقه ۲۱، پروژه ۶۹۹۶ واحدی محله الگو کمیل در منطقه ۲۲، پروژه ۱۲۰۰ واحدی مسکن اراضی جنوب هتل بستان در منطقه ۲۲، پروژه ۱۵۰۰ واحدی مسکن خرگوش‌دره منطقه ۲۱، پروژه ۴۰۰۰ واحدی پیکان شهر در منطقه ۲۲ و پروژه ۲۷۰۰ واحدث چیت سازی-بافکار در منطقه ۱۶ بخشی از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر تهران هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این مراسمحضور یابد که در پی ضایعه شهادت ایشان، این مراسم با حضور مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد. تعداد واحدهای پیش‌بینی شده در این پروژه ۱۵۰ هزار واحد بود که با تاکید رئیس جمهور شهید به ۲۰۰ هزار افزایش یافته بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha