• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030906575
  • خبرنگار : 50294

معاون اقتصادی استاندار کردستان خبر داد:

تشکیل ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج

 تشکیل ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج

ایسنا/کردستان معاون اقتصادی استاندار کردستان از تشکیل ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سنندج در روزهای ۲۳ و ۲٤ خرداد ماه خبر داد.

علی نوری امروز (۹ خرداد) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، اظهار کرد: امسال اعضای ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور در راستای برطرف کردن مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی کردستان، به صورت فصلی در سنندج جلساتی برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه ستاد ملی تسهیلات و رفع موانع تولید کشور در سنندج، روزهای ۲۳ و ۲٤ خرداد ماه برگزار خواهد شد، افزود: در جلسه اول ستاد تسهیل ملی کشور، پرونده‌ هفت واحد تولیدی که مشکلات آنان در استان قابل حل نبود، مطرح و برای رفع مشکلات این واحدها تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: در جلسه امروز پرونده‌هایی که مستقیما با زنجیره‌های ارزش راهبردی مصوب استان درگیر هستند، مطرح شد.

نوری بر ضرورت توجه و ورود جدی دستگاه‌های اجرایی به حوزه اقتصادی استان تاکید و عنوان کرد: حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان در جلسات ضروری است در غیر این صورت عدم حضور آنان گزارش خواهد شد.

وی هدف اصلی این کارگروه را بررسی پرونده واحدهای تولیدی راکد استان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: تولید زیرساخت اشتغال در همه بخش‌ها است، بنابراین حمایت و احیای واحدهای تولیدی راکد ضروریست.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد: تسهیلاتی که به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود بیت‌المال است و باید حتما برای رفع مشکلات این واحدها و ایجاد اشتغال هزینه شود.

نوری بر مساعدت لازم با واحدهای تولیدی در بحث پرداخت مالیات تاکید کرد و گفت: ورود پرونده‌ واحدهای تولیدی به کارگروه باید با ملاحضات‌ بیشتری انجام شود تا شاهد رفع مشکلات تولیدکنندگان واقعی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha