• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403031007105
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان: 

به دنبال پایداری اقتصاد در بستک هستیم

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف گفت: در کنار انجام کارهای زیرساختی و پایه، به دنبال احصاء ظرفیت‌های بستک برای پایداری اقتصاد در این شهرستان هستیم.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز پنجشنبه ۱۰خرداد، در دیدار با نخبگان و جمعی از نمایندگان اقشار مختلف شهرستان بستک، اظهار داشت: بستک شهر فرهنگ و خرد ورزی بوده و مردمانی با دانش و فرهیخته دارد و تلاش دولت سیزدهم نیز توسعه امور زیربنایی برای این شهرستان بوده که در حوزه مسکن این شهرستان رتبه اول استان را در اختیار دارد و امیدواریم با برنامه پیش‌بینی شده،بستک اولین شهرستانی است که برنامه خود در حوزه مسکن را کاملا انجام داده است. 

استاندار هرمزگان گفت: دیگر مسائل مهم زیرساختی شهرستان درحوزه‌های آب، راه و درمان در حال پیگیری است و کارهای بزرگی با استفاده از ظرفیت دولت و کمک‌های خیرین انجام شده که نمونه‌های آن بیمارستان فارابی، پروژه بزرگ آبرسانی به جناح و آب شیرین کن چارک را می توان نام برد که به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به تخصیص منابع مناسب برای حل مشکلات حوزه راه‌های مواصلاتی اظهار داشت: بالغ بر هزار میلیارد برای راه‌های منتهی به بستک در نظر گرفته شده و با ظرفیت همکاری قابل تقدیر خیرین این شهرستان  با بخش دولتی، در تکمیل طرح‌های مورد نیاز مردم تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان با تاکید بر مسئله مهم اقتصاد پایدار بستک، افزود: در حال احصا ظرفیت معدنی این شهرستان هستیم تا به این هدف دست یابیم همچنین برگزاری همایش جذب سرمایه گذاری و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری از اولویت های کاری فرمانداری است. 

گفتنی است در این نشست نمایندگان اقشار مختلف مردم و نخبگان شهرستان بستک مباحثی در حوزه های راه و مسیرهای مواصلاتی، خدمات شهری و روستایی، مسائل فرهنگی، مسائل عمرانی، کارآفرینی، حمایت بخش دولتی از بخش خصوصی و ورزش بانوان مطرح کردند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha