• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403031007154
  • خبرنگار : 50673

بستک پیشتاز طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان است 

بستک پیشتاز طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان است 

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در جمع‌بندی برنامه‌های سفر یکروزه به شهرستان بستک،این شهرستان را پیشتاز اجرای طرح مسکن ملی معرفی کرد و آغاز ساخت ۴۵ کلاس درس جدید را تحقق وعده دولت مردمی در پیشبرد همزمان زیرساخت‌ها در طرح مسکن ملی دانست.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد، در پایان سفر یک روزه به شهرستان بستک در جمع خبرنگاران اظهار داشت:صبح امروز به همراه معاونین و ۱۰۰ مدیر استانی و شهرستانی بمنظور رسیدگی به مطالبات و درخواست‌ها با مردم شریف بستک دیدار داشتیم.  

وی جلسه با نخبگان و جمعی از نمایندگان اقشار مختلف مردم بستک را در احصای مطالبات و فرصت‌های شهرستان مهم برشمرد و افزود: در این دیدار بالغ بر ۳۷ موضوع کلیدی در حوزه آب، راه، اشتغال و کارآفرینی،تربیت بدنی و ورزش از سوی نخبگان و نمایندگان اقشار مردم مطرح شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدیدهای امروز از روند پیشرفت پروژه‌ها و مسائل اصلی شهرستان گفت: علاوه‌بر ضرورت جبران کمبود نیروی متخصص در حوزه درمان، دستگاه MRI بیمارستان فارابی هم سفارش گذاری شده و نیاز است بخش‌هایی به بیمارستان اضافه شود. همچنین ضمن بازدید تصمیماتی درخصوص طرح توسعه و تجهیز اورژانس این بیمارستان گرفته شد. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به بازدید از پروژه‌های حوزه مسکن و طرح نهضت ملی مسکن،ضمن تقدیر از اقدامات فرماندار و مجموعه شهرستان، گفت: بستک در حوزه مسکن در استان پیشتاز است  بسیاری از واحدهای مسکونی در این شهرستان در مرحله نازک کاری هستند و قابلیت تحویل تا چهارماه آینده را دارند. 

دوستی با تأکید بر تحقق وعده‌ی دولت مردمی در راستای پیشبرد همزمان زیرساخت‌ها و تأسیسات زیربنایی و روبنایی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: به همت خیرین در این سفر چند پروژه مرتبط با نهضت ملی مسکن  شامل ۴۵ کلاس درس در قالب سه مدرسه ۱۲ کلاسه و یک مدرسه ۹ کلاسه همچنین یک مسجد کلنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا؛ امروز استاندار هرمزگان از سه سایت مختلف پروژه نهضت ملی مسکن در بستک بازدید کرد، در ادامه با حضور در مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان، ضمن بازدید از این مجتمع با کارکنان مجموعه گفت‌وگو کرد. 

استاندار هرمزگان همچنین از طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان فارابی بازدید کرد، همچنین با حضور دوستی ۴۵ کلاس درس در پروژه‌های نهضت ملی مسکن کلنگ زنی شد، در نهایت هم نماینده عالی دولت بازدید از بام بستک و طرح آبخیزداری در این منطقه بازدید کرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha