• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031107482
  • خبرنگار : 50616

 مربی تیم نساجی مازندران:

استرس‌های پایین جدول سخت و کشنده بود/ نساجی برابر فولاد با شرافت فوتبالی بازی می‌کند

استرس‌های پایین جدول سخت و کشنده بود/ نساجی برابر فولاد با شرافت فوتبالی بازی می‌کند

ایسنا/مازندران  مربی تیم نساجی مازندران گفت: ما هفته های گذشته به خاطر شرایط خاص و برند نساجی مبارزه می‌کردیم، اما دربازی با فولاد خوزستان با شرافت فوتبالی و با تمام قوا بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «مصطفی صداقت»، امروز در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش نساجی مازندران افزود: با همه وجود فردا در زمین مسابقه خواهیم بود، بازیکنان ما نیز می‌توانند شهادت بدهند که رفتارهای تمرینی ما با همان شدت هفته‌های گذشته بوده است و فردا هم با تمام قوا بازی خواهیم کرد.

صداقت ادامه داد: اینکه اجازه ندهیم، هرکسی، ورزشی و غیر ورزشی، به بازیکن و مربی، انگ بی شرفی و تبانی که لایق خودشان هست، بزند.

مربی تیم نساجی مازندران گفت: اتفاقات فوتبالی را به خود فوتبالی‌ها واگذار خواهیم کرد و ان‌شاءالله هرتیمی که لیاقت داشته باشد، قهرمان لیگ شود و در لیگ برتر بماند و آخر شب شنبه خوشحال باشد.

صداقت ادامه داد: ما هم تا هفته‌های قبل استرس زیادی در انتهای جدول داشتیم که واقعا کشنده بود، می‌دانیم که آنها چه حالی دارند، شرایط آنها را درک می‌کنیم.

وی اظهارکرد: به‌هرحال بازی فردا که هفته پایانی لیگ برتر است و با فولاد بازی داریم، که این تیم از نظر فنی تیم باکیفیتی است، اما فکر می‌کنم مثل نیم فصل اول تیم نساجی اتفاقات فوتبالی برای فولاد در نیم فصل دوم رقم خورده و شرایط آنها را بد کرده است.

وی افزود: ما با شرافت بازی خواهیم کرد و اسیرحواشی نخواهیم شد.

مربی تیم نساجی مازندران همچنین از همه عوامل باشگاه نساجی مازندران برای اعتماد و حمایت از کادر فنی این تیم به خصوص ساکت الهامی قدردانی کرد و گفت: مالکان اصلی تیم نساجی، هواداران ما بودند، که ازهمیشه به ما نزدیک بودند و در روزهای سخت در بازی‌های بیرون از خانه کنار ما بودند و به ما انرژِی دادند.

صداقت گفت: اگر این تیم الان شرایطی دارد که همه دوست دارند، کنارش باشند و اسم آنها برده و عکسی به یادگار بگیرند، شاکله این تیم توسط مهدی رحمتی شکل گرفته است، مهدی رحمتی هرجا هست، سرش بلند هست.

به گزارش ایسنا، در هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نساجی مازندران همزمان با هفت مسابقه دیگر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است.

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی پرگل ۵ برصفر هفته بیست ونهم برابر میزبان خود هوادار تهران تا حدودی از خطر سقوط رهایی یافتند،اما تیم فولاد خوزستان برای بقا درلیگ نیاز به کسب پیروزی برابر نساجی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۲ ۰۰:۵۲

اخه این چیه با شرافت بازی میکنیم هر تیمی که تلاش کنه و اشتباه نکنه بردنده میشه