• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031207625
  • خبرنگار : 50189

مدیرعامل آبفا اعلام کرد

امسال، زمان ثمره‌دهی ابرپروژه‌های آبی دولت سیزدهم در استان کرمان است

امسال، زمان ثمره‌دهی ابرپروژه‌های آبی دولت سیزدهم در استان کرمان است

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: امسال سال ثمره‌ی اقدامات دولت سیزدهم در استان کرمان است.

علیرضا عبدیان صبح امروز ۱۲ خردادماه در نشست بررسی پروژه فاضلاب شهر کرمان با تشریح ابرپروژه‌های آبی استان اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهر رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: فاز اول پروژه تصفیه‌خانه آب کرمان با ظرفیت یک مترمکعب بر ثانیه به زودی افتتاح می‌شود. گفتنی است ظرفیت کل این تصفیه‌خانه سه مترمکعب بر ثانیه است.

وی ادامه داد: امسال پروژه آبرسانی به شهر کرمان از خط خلیج فارس و همچنین پروژه آبرسانی به رابر از سد شهیدان امیر تیموری به نتیجه خواهند رسید.

عبدیان افزود: در سال جاری شاهد افتتاح آبگیری رسمی سد شهیدان امیرتیموری خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان کرمان با اشاره به حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه پدافندی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال جاری مشکل تنش آبی ۳۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار برطرف خواهد شد.

وی از حل شدن مشکل آبرسانی به مناطق سعیدی و ۱۴ معصوم شهر کرمان سخن گفت و عنوان کرد: کار لوله‌گذاری منطقه سعیدی آغاز شده است.

عبدیان بیان کرد: عملیات اجرای پروژه فاضلاب شهرهای رفسنجان و ۲۸ روستا، خاتون آباد، شهربابک، رابر، بم و بافت به‌زودی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه کرمان با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب یکی از بزرگترین تصفیه‌خانه‌های کشور است که جزء پروژه‌های اولویت‌دار وزارت نیروست و در پایان شهریورماه بخش مایع آن افتتاح و عملیات نصب سیفون‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۹:۲۰

ایشان مدیر عامل آبفا است و بهتره پیگیر شبکه فرسوده شهری باشه و با پروژه های آب منطقه ای برای خودش رزومه درست نکنه.ضمنا چاههای پدافندی هم در وسط شهر حفر شده که شاخص الودگی بالایی دارند.