• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403031207994
  • خبرنگار : 50034

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه:

هراس دشمنان این است که گفتمان انقلاب اسلامی مورد پذیرش افکار عمومی دنیا قرار بگیرد

هراس دشمنان این است که گفتمان انقلاب اسلامی مورد پذیرش افکار عمومی دنیا قرار بگیرد

ایسنا/همدان سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۴۵ سال با سرافرازی، سربلندی و الهام بخشی به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان درخشش و الهام بخشی خود را در سطح افکار عمومی دارد.

سردار رمضان شریف شنبه ۱۲خرداد در گردهمایی مدار امید که با حضورمدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه در ایام ارتحال امام خمینی هستیم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرامام راحل، اظهار کرد: همه این خیرات، برکات و پیشرفت ملت ایران مرهون مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و رهبری‌های حکیمانه امام راحل در بنیان گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: حدود ۳۵ سال از رهبری مقام معظم رهبری می‌گذرد و دشمنان همچنان مصمم و پا به رکاب البته قدری از نفس افتاده برای مبارزه با انقلاب و گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی که گفتمانی برگرفته از قرآن کریم، تعالیم پیامبر اعظم و اهل بیت است همچنان درخشش و الهام بخشی خود را در سطح افکار عمومی دارد و دشمنان هم همچنان به دنبال خاموش کردن این چراغ روشن هستند.

شریف ادامه داد: یک هماوردی لب به لب و لحظه به لحظه بین همه کسانی که با حاکمیت دین خدا مخالفن و در یک طرف ایستادند و گفتمان انقلاب اسلامی که راهی نو را برای حکمرانی جوامع پیش پای جوامع گذاشته است در طرف دیگر هستند.

 سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه بیخود نیست تداوم دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، آنها هراسشان این است که این گفتمان مورد پذیرش افکار عمومی دنیا قرار بگیرد و طومار مسکتبرین را درهم بپیچد، خاطرنشان کرد: تنها کشوری هستیم که در ۴۵ سال گذشته در صدر اخبار رسانه‌های عالم بوده و هستیم. زیر ذره بین دشمنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه هرچند سعی می‌کنند کاستی‌های ما را برجسته و داشته‌های ما را تخفیف دهند اما خورشید هرگز پشت ابر نمی ماند، بیان کرد: ۴۵ سال مردم ما به تأسی از امام و رهبر انقلاب فریاد می‌زدند که اسرائیل نژاد پرست است، حکام اسرائیل غاصب هستند، وحشی هستند و به هیچ کدام از اصول و قواعد اداره جوامع بشری پایبند نیستند و فقط و فقط خودشان را می‌بینند و دیگران را به عنوان انسان‌های درجه دو و سه تلقی می‌کنند ‌و آقایی و سروری را برای خودشان قائل هستند.

 شریف با بیان اینکه ۴۵ سال مردم ما در روز قدس در خیابان‌ها همین فریاد را می‌زدند، اظهارکرد: کلید واژه ثابت سخنان رهبر انقلاب همواره اول بودن موضوع فلسطین بوده است، ۴۵ سال طول کشید تا افکارعمومی جهان به ماهیت رژیم صهیونسیتی و درستی نگاه و چشم‌اندازی که امام(ره) ترسیم کرده بودند پی بردند.

این مقام مسئول با تأکید بردرستی راه امام و استراتژی جمهوری اسلامی به این موضوع و سایر وعده‌های صادق امام(ره)، خاطرنشان کرد: نامه سرتا پا حکمت آمیز امام به گورباچوف را فراموش نکردیم و خدارا شاکر هستیم که در ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب مجددا نامه حکمت آمیز رهبرانقلاب را اینبار به اساتید و دانشجویان آمریکایی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه رهبران خونخوار امریکایی لیاقت آن را نداشتند که رهبر انقلاب به آنها نامه بنویسند، افزود: امام به گورباچوف نامه نوشتند و پایان آن نوع حکمرانی را اعلام کردند و رهبر انقلاب به اساتید و دانشجویان  آمریکایی نامه نوشتند چون سردمداران آمریکایی خونخوار، جنایتکار لیاقت خطاب قرار گرفتن نامه حضرت آقا را ندارند.

شریف با تأکید براینکه امروز نخبگان دنیا به ویژه آمریکا که حامیان اصلی رژیم صهیونیستی بوده است خطاب پیام سرتاسر حکمت رهبر انقلاب بودند، بیان کرد: مردم ما در ایران حظ و لذت امامت را چشیدند، ۴۵ سال این کشور که بر پایه‌های نداشته گذشته استوار شد، ۴۵ سال ضمن اداره این کشور بزرگ به کشوری الهام بخش، صاحب پیام و منزلت در دنیا تبدیل کرد.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه گفت: در شهادت رئیس جمهور کشورمان شاهد بودیم بخش عمده‌ای از دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام قدرتمند و لایق احترام نگاه کرد. دست کم نگیرید این هیات‌های متعدد که با سطوح بالای برای تسلیت شهادت آیت اله رییسی و ادای احترام به ایران آمدند.

وی ادامه داد: مستکبرین ۴۵ سال تلاش کردند ما منزوی باشیم و منزوی شویم اما امروز همه دنیا می‌دانید چه کسی منزوی است. امروز منفور ترین رژیم کره زمین صهیونیست ها و ارباب آن یعنی آمریکایی ها هستند.  

 شریف با بیان اینکه درستی راه امام و استراتژی انقلاب اسلامی در همین نمونه قابل مشاهده است، یادآور شد: مدار امید که نام این همایش است می‌خواهد همین پیام را به افکار عمومی دنیا بدهد؛ دو مسأله در کشور برای ما مهم است و تلاش دشمن هم همین دو مسأله است به طوری که وحدت برای ما اولویت اول و امید به آینده اولویت بالاییست که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و چندفطبی در کشور و گرفتن امید از مردمان این سرزمین است.

وی با اشاره به استراتژی رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن، افزود: دشمن تلاش می‌کند با تولیدات رسانه‌ای خود و با بهره‌گیری از نخبگان حرفه‌ای در این امر به ملت و جوانان ما به ویژه کسانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند، تلاش می‌کند با استفاده از این شکاف نسلی این را بگوید که انقلاب دستاوردی نداشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دومین موضوع این است که بگویند شرایط امروز شما یک شرایط بحرانی است و همه دنیا پشت مرزها سرشار از آرامش و رفاه است هرچه مشکل است داخل این جغرافیاست درحالیکه با یک نگاه سطحی درمی‌یابیم امنیت و رفاه در کشور ما در مقایسه با کشورهایی که بیشترین رابطه را با آمریکا داشتند قابل مقایسه نیست.

شریف با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مانند خورشید می‌درخشد و محور مقاومت امروز محبوب ترین واژه در بین امت اسلامی است، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بود که طوفان الاقصی را آفرید. نگاه رزمندگان حماس و جهاد اسلامی برگرفته از گفتمان امام(ره) است.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه  اظهارکرد: صهیونسیت‌ها مدعی بودند اگر تمام ارتش‌های کشورهای عربی جهان جمع شوند قادر نیستند یک شکست را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند.

وی با اشاره به اشغال فلسطین قبل از انقلاب اسلامی، یادآور شد: امروز ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، سه چهار سال قبل از پیروزی انقلاب امام به سران کشورهای اسلامی میفرستد اما اتفاقی نمی‌افتد و صهیونیست‌ها با تهدید که به اعراب تحمیل می‌کنند همچنان می‌تازند تا اینکه در جنگ ۳۳ روزه اولین شکست نظامی را از مردم لبنان تجربه کردند.

شریف با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی راهی استوار و پیروز است، گفت: هرگز غرورما را نخواهد گرفت، ما تجربه های بسیار گران سنگی داریم شاید روزی آزادسازی خرمشهر برای مردمان این کشور یک آرزو و مطالبه ملی به معنی واقعی کلمه بود.

وی با تأکید براینکه مردم ایران مردمی فهیم و تیزهوشی هستند و خادم را از خائن تشخیص می‌دهند، اظهارکرد: تشییع سردار سلیمانی یک واکنش ملت و یک وحدت زیر بیرق رهبر انقلاب بود و تشییع شهدای خدمت یکبار دیگه این عرصه را نشان داد که مردم ایران قدرخادمین خود را می‌دانند و یک پیام است برای کسانی که می‌خواهند پرچم خدمت را به عهده بگیرند .

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه خطاب به مسئولان گفت: قدر این مردم که سرمایه‌های اصلی نظام هستند را بدانید. امام و رهبر انقلاب با گفتمان‌های نزدیک به هم بارها و بارها اشاره کردند سرمایه‌های اصلی نظام مردمانی هستند که در این جغرافیا زندگی می‌کنند.امیدواریم راه نورانی انقلاب را ادامه دهند.

شریف با تأکید براینکه مدیریت و حکمرانی در ایران اسلامی با خیلی از جاهای دنیا متفاوت است، افزود: این نظام و انقلاب با هزینه کمی به دست نیامده است، بیش از ۲۰۰هزار شهید در این راه داده شده است.

وی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی کار سختی است، گفت: امیدواریم همه کسانی که تلاش می‌کنند موفق شوند و راه این شهدا را ادامه دهند و برگی بر اوراق عظمت این انقلاب بیفزایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha