• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403031308503
  • خبرنگار : 50177

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های لرستان خبر داد:

افزایش شکایت افراد به نظام پزشکی خرم‌آباد در حوزه زیبایی و دندانپزشکی

افزایش شکایت افراد به نظام پزشکی خرم‌آباد در حوزه زیبایی و دندانپزشکی

ایسنا/لرستان رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های لرستان گفت: تعدادی از صنف آرایشگران با دخالت غیرمجاز اقدام به اقداماتی با خطرات بالا در حوزه زیبایی می‌کنند که در این موارد شکایات زیادی به نظام پزشکی خرم‌آباد ارجاع شده است.

علاءالدین شیخی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی پرونده‌های پزشکی به هیئت‌های انتظامی سازمان نظام پزشکی اخیرا موارد شکایت از مراجعین به مراکز و افراد غیرمجاز مخصوصا در حوزه زیبایی و دندانپزشکی به شدت افزایش یافته است که این موضوع سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

وی اضافه کرد: متاسفانه تعدادی از صنف آرایشگران با دخالت غیرمجاز اقدام به فعالیت‌هایی با خطرات بالا در حوزه زیبایی می‌کنند که در این موارد شکایات زیادی به این سازمان ارجاع شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خرم‌آباد تاکید کرد: با توجه به اینکه سرفصل‌های مشکلات و بیماری‌های پوست مربوط به رشته پزشکی است، آرایشگاه‌ها و دیگر رشته‌ها حق دخالت در این امور را ندارند.

شیخی گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی و اعلام‌نظر در مورد قصور و تخلف، این پرونده‌ها در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های لرستان به شهروندان لرستان توصیه کرد: در مورد مسائل مربوط به حوزه زیبایی و پوست به پزشکان و مراکز دارای صلاحیت مراجعه کنند و نسبت به تبلیغات فضای مجازی حساس بوده و در این مورد فریب نخورند.

وی تاکید کرد: شهروندان حتما در مطب پزشکان نسبت به وجود پروانه طبابت توجه لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان نظام پزشکی خرم‌آباد بیان کرد: از رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در استان درخواست داریم با زیرنویس این موضوعات مردم را نسبت به مراجعه به افراد به مراکز غیرمجاز حساس و هشدارهای لازم را اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha