• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031308583
  • خبرنگار : 50618

دستیار وزیر تعاون در امر مردمی‌سازی دولت:

مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم قابل حل است

مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم قابل حل است

ایسنا/مازندران دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی‌سازی دولت با اعلام اینکه سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشارکت مردم با کمک تمام ظرفیت‌ها در عرصه اقتصاد است، گفت: مشکلات اقتصادی به صورت مردمی قابل حل است.

حامد فروزان صبح امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران کل عضو شورای هماهنگی تعاون به میزبانی بهزیستی استان برگزار شد، با بیان اینکه مردمی‌سازی به معنای مشارکت معنادار و موثر مردم در فرآیندها و در راستای افزایش کارآمدی دولت است، اظهار کرد: مردمی‌سازی  یکی از ضرورت‌های کشور برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه سیاست‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشارکت مردم با کمک تمام ظرفیت‌ها در عرصه اقتصاد است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی به صورت مردمی قابل حل است.

دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به اینکه فرهنگ مشارکت مردم در امور مختلف جامعه نهادینه شده است، افزود: فناوری انقلاب اسلامی فناوری مردم‌پایه است و مشکلات را در تمام مسائل با حضور مردم حل می‌کنیم.

فروزان خاطرنشان کرد: در تعامل و ارتباط با مردم نگاه اصیل انقلاب اسلامی را داشته باشیم تا شاهد موفقیت‌های بزرگ در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه هدف، گفت: بسیاری از مشکلات با رویکرد خدمت‌رسانی دولت سیزدهم حل شده است.

مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم قابل حل است

علی باقری تصریح کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور شهید و هیات دولت به استان مازندران، رویداد اشتغال در استان راه‌اندازی شده است و در میز خدمت ۲ هزار مراجعه کننده داشتیم که بیشتر متقاضیان جدید بودند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز همه دستگاه‌ها پیگیری و رفع مشکلات مردم باشد، افزود: در زمینه تحقق شعار سال سراغ بخش خصوصی، دولتی و واحدهای تولیدی خواهیم رفت تا به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

در ادامه این نشست مدیران عضو شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه گزارشی از برنامه‌های دستگاه خود درباره افزایش همکاری و هم‌افزایی بین دستگاهی و همچنین پیشنهاداتی در راستای رسیدن به اهداف مشترک و مرتبط با وظایف این شورا ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha