• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403031308888
  • خبرنگار : 50184

معاون گردشگری استان:

دفاتر گردشگری کرمانشاه توان «چارتر» کردن ندارند 

دفاتر گردشگری کرمانشاه توان «چارتر» کردن ندارند 

ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه یکی از مشکلات دفاتر گردشگری کرمانشاه را عدم توان چارتر کردن برای بستن تورها عنوان کرد و گفت: این آمادگی را داریم که تسهیلات خوبی برای کمک به حل این مشکل به دفاتر داشته باشیم.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: هرچند که در دوره شیوع کرونا فعالیت بسیاری از دفاتر گردشگری کرمانشاه ضعیف شد، اما اکنون فعالیت های خوبی در حوزه گردشگری دارند.

وی یکی از مشکلات اصلی دفاتر گردشگری کرمانشاه را عدم توان برای چارتر کردن دانست و گفت: با وجود اینکه اکثر دفاتر گردشگری استان در بحث تورهای گردشگری فعالیت خوبی دارند، اما متاسفانه توان چارتر کردن  را ندارند که در تلاشیم با همکاری خود آنها این مشکل را حل کنیم. 

معاون گردشگری استان اضافه کرد: به این منظور آمادگی داریم از محل منابع فنی و اعتباری در قالب سرمایه در گردش تسهیلات مناسبی با بهره کم را به دفاتر گردشگری کرمانشاه پرداخت کنیم تا بتوانند در قالب چارتر کردن، تور ببندند. 

وی ادامه داد: در کنار این مسائل حل مشکلات زیرساختی کرمانشاه مانند حمل و نقل هوایی نیز می تواند زمینه را برای چارتر کردن توسط دفاتر گردشگری استان فراهم کند. 

وی در ادامه از تشدید نظارت بر فعالیت دفاتر گردشگری استان خبر داد و اظهار کرد: طی ماه های گذشته رصد و نظارت بر فعالیت دفاتر گردشگری استان با تشکیل تیم هایی تشدید شد. 

امیری با بیان اینکه پایش دفاتر گردشگری استان بصورت ماهیانه صورت می گیرد، افزود: طی این نظارت ها و بازرسی ها برای تعدادی از دفاتر خدمات گردشگری استان که تخلف داشتند، اخطاریه هایی صادر شد که برخی از آنها علیرغم صدور اخطاریه و اخذ تعهد کماکان به تخلفات خود ادامه می دادند. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در این راستا، مجوز پلمب ۱۰ مورد از این دفاتر  صادر شد که بعضا دارای تخلفاتی همچون عدم تمدید مجوز، انحراف از فعالیت های قانونی، عدم استفاده از مدیر فنی و ... بودند. 

به گفته این مسئول، در حال حاضر ۷۴ دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان کرمانشاه فعالیت می کنند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۳:۴۹

تکلیف شرکت هواپیمایی که قرار بود کرمانشاه دایر شود بالاخره به کجا ختم شد ؟؟؟؟