• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403031309243
  • خبرنگار : 50682

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی به مناسبت فرارسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد

استمرار با قدرت خدمتگزاری ذیل «مکتب امام» و در امتداد «راه شهید رئیسی»

استمرار با قدرت خدمتگزاری ذیل «مکتب امام» و در امتداد «راه شهید رئیسی»

ایسنا/تهران مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد گفت: استمرار قدرت خدمتگزاری ذیل «مکتب امام» و در امتداد «راه شهید رئیسی» امکان پذیر است.

میرهاشم موسوی در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد، سالروز قیام خونین مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی، ضمن تسلیت این ایام و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای مسیر خدمت شهید آیت‌الله رییسی و همراهان شهید ایشان، بر استمرار و توسعه خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی ذیل مکتب امام خمینی (ره)، راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و در امتداد «راه شهید رئیسی» تأکید کرد.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن کامل پیام مدیرعامل این سازمان به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سی‌وپنجمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) که یادآور فقدانی جان‌سوز و مصیبتی بزرگ است؛ همچنین شصت‌ویکمین سالروز قیام خونین مردم ایران در سال ۱۳۴۲ و کشتار بی‌رحمانه مردم انقلابی به دست رژیم ستم‌شاهی را به مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر جهان تسلیت عرض می‌کنم.

سی‌وپنج سال پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اکنون ملت ایران در حالی یاد و نام امام راحل عظیم‌الشأن را گرامی می‌دارند که ارادت و محبت مردم به ایشان، صرفاً از نوع یک علقه قلبی و احساسی و عاطفی نیست. اگر چه از لحاظ احساسات و عواطف، محبت امام (ره) در دل‌ها موج می‌زند، اما این همه‌ی ماجرا نیست و ارادت مردم به آن رهبر قلوب مسلمین، به‌معنی پذیرش مکتب امام (ره) به‌عنوان راه و خط روشن حرکت عمومی و همگانی ملت ایران و راهنمای نظری و عملی حرکت کلی جمهوری اسلامی ایران است که کشور و ملت را به عزت و پیشرفت و عدالت می‌رساند؛ چنان‌که در چهل و پنج سال گذشته عملاً همین‌طور بوده و هر جا توصیه‌های امام (ره) را در نظام حکمرانی کشور دنبال کردیم، به توفیقات عظیمی دست یافتیم.
یکی از عناصر مهم مورد تأکید در مکتب حکمرانی مورد تأیید حضرت امام خمینی (ره)، «خدمتگزاری به مردم» است. ایشان همواره بر ارزش و اهمیت خدمت بی‌منت به مردم تأکید کرده و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را خادمان ملت می‌دانستند. خدمت به مردم در کلام آن مقتدای بزرگ، به‌ منزله عبادت خداوند متعال بود و بر همین اساس آن را «تکلیف الهی» توصیف می‌کردند.

در نگاه حضرت امام (ره)؛ مردم ولی‌نعمتِ مسئولان و صاحبان واقعی کشور هستند که «ما مسئولان را از زندان‌ها بیرون آوردند و به قدرت رساندند و اگر تا آخر عمر به آن‌ها خدمت کنیم، نمی‌توانیم از عهده جبران برآییم و باید بدانیم که این خدمت به مردم برای ما یک افتخار است.»

امسال، سالروز رحلت آن پیر فرزانه با یک حادثه تلخ دیگر همراه و همزمان شده است و در روزهای اخیر ملت ایران خادم خود و یکی از شاگردان حقیقی مکتب امام (ره) را که مصداق تام و تمام خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم بود، از دست داده است.

رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به مردم به تعبیر رهبر معظم انقلاب خستگی‌ناپذیر بود و همه عمر بابرکت خود را در راه آسایش و آرامش ملت ایران مصروف داشت. او حقیقتاً معتقد بود که مردم ولی‌نعمت هستند و مسئولان برای تأمین رفاه و آسایش مردم نجیب ایران و در مسیر آبادانی میهن عزیز اسلامی نباید شب و روز بشناسند و خود نیز در این راه پیشتاز و پیشرو بود و در نهایت نیز به همراه یارانش در راه خدمت به ملت ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد و در ملکوت عالم به پیر و مراد خود حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام این سرزمین پیوست.

سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و خدمات متنوعی به ملت شریف ایران ارائه می‌کند، هم‌چنان‌که که از ابتدای دولت مردمی سیزدهم هم‌قسم با رئیس جمهور فقید مسیر توسعه خدمت را در  پیش گرفت، در ادامه نیز با عنایت به «مکتب الهی امام خمینی (ره)»، راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و «راه رئیس‌جمهور شهید»، مسیر خدمت را به یاری خداوند متعال و با استمداد از ارواح مطهر شهدا خصوصاً شهید آیت‌الله رئیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خدوم این مجموعه بزرگ، با قوت و جدیت ادامه خواهد داد و در مسیر تحقق آسایش و رفاه ملت شریف ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و نام رئیس‌جمهور شهید و همه شهدای عرصه خدمت، سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد را به مردم شریف ایران و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان خصوصا خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی تسلیت عرض می‌کنم و در مسیر اعتلای میهن عزیز اسلامی و تامین آسایش و آرامش ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت خالصانه ذیل مکتب الهی امام خمینی (ره) و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای خود و همه همکارانم مسئلت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha