• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403031309276
  • خبرنگار : 50038

اکنون صدای خمینی (ره) از میان ملت‌های دنیا شنیده می‌شود

اکنون صدای خمینی (ره) از میان ملت‌های دنیا شنیده می‌شود

ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملایر گفت: نخستین سند رسمی از مبازرات امام خمینی(ره) مربوط به سال ۱۳۲۳ است که امام با استعانت به آیه قرآن همه اندیشمندان و علمای اسلام را دعوت با قیام کردند.

سید عبدالله شجاعی در گفت و گو با ایسنا، افزود: امام خمینی (ره)، خود مصداق واقعی عمل به این آیه شریفه بود "قُلْ اِنَّما اَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُرادی" و با قیام خود ملتی را بیدار، منسجم، هماهنگ و هم افزا در مقابل استبداد و استکبار کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملایر اظهار کرد: شاید کمتری کسی باور می‌کرد که می‌توان با ملتی زخم خورده از حوادث تلخ شکست در صحنه سیاست و تحقیر شده توسط استعمار بتوان قیامی ملی و جهانی را رقم زد، براستی که امام معجزه وار دل ها را زنده و به حرکت در آورد.

شجاعی ادامه داد: ایشان به راستی بزرگ‌مردی فراموش نشدنی در دل تاریخ سرگشته بشری است، قیام او چنان اثر بخش بوده که بعد از بیش از ۷۰ سال از دعوتنامه او به قیام، اکنون صدای او از میان ملت های دنیا شنیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: آرمان‌های او چنان بزرگ و نیروبخش است که انسان گرفتار در دام تزویرها، ریاکاری‌ها و غرق در غفلت را به جنبش وادار می‌کند، امروز صدای خمینی کبیر از درون دانشگاه‌های آمریکا شنیده می‌شود.

شجاعی افزود: به راستی که آنان در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند، در کنار مردان و زنان بزرگ تاریخ که همچون خمینی(ره) بر ظالمان فریاد بر می‌آورند تا ظلم آنان ناپدید شود و امروز به راستی بیش از پیش خمینی زنده است و قیام او از ایران، عالم گیر می‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملایر تصریح کرد: قیام امام خمینی (ره) برای خدا، با شجاعتی مثال زدنی، با اخلاص بی‌نظیر، با یقینی متقن در دل تاریخ به جلو می‌رود و به زودی قله‌های بزرگ آرمان بشریت را فتح می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha