• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403031509946
  • خبرنگار : 71951

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع

مردم پیشوا نقش مهمی را در انقلاب اسلامی دارند

مردم پیشوا نقش مهمی را در انقلاب اسلامی دارند

ایسنا/تهران مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در پیشوا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در این شهرستان شهید پرور برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شهرستان پیشوا از کودک و نوجوان تا جوانان و کهنسالان در صفوف به هم فشرده ساعت ۱۰ صبح از مسجد امام خمینی (ره) به سمت حرم جعفربن موسی الکاظم ع حرکت کردند و با مشت‌های گره کرده یک بار دیگر با امام شهدا میثاق خود را تجدید کرده و راهپیمایی باشکوهی را رقم زدند.

حجت الاسلام سیدضیاالدین آقاجان پور ظهر سه شنبه در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد ۴۲ در حرم جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا طی سخنانی گفت: مردم پیشوا نقش مهمی در انقلاب اسلامی دارند.

وی با اشاره به دستگیری رهبر عالی قدر شیعه حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم طاغوت گفت: خبر این دستگیری ۱۲ محرم الحرام در همین مکان به مردم مؤمن پیشوا که در حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) مشغول عزاداری بودند، رسید.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مردم این خطه به صدای رهبر خود لبیک گفتند و با پوشیدن کفن به یاری مرجع تقلید خود شتافتند.

وی با بیان این که فریاد مردم در ۱۵ خرداد این بود، که «ما از اسلام ناب محمدی و اسلام علوی در مقابل اسلام آمریکایی دفاع می‌کنیم و تا پای جان می‌ایستیم»، تاکید کرد: حرکت تاریخی ۱۵ خرداد شروع شد و از روستاهای اطراف به این جمع کفن پوش پیوستند و با فریاد «یا مرگ یا خمینی» به جنگ طاغوتیان شتافتند.

آقاجان پور اضافه کرد: این مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند و عزیزان و جوانان خود را در دفاع از اسلام و قرآن تقدیم کردند و با خون این شهیدان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این مردم از پای ننشستند و در هشت سال دفاع مقدس، شهید تقدیم انقلاب کرده و امروز هم مردم در کنار مقام معظم رهبری برای دفاع از اسلام و قرآن ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع هدف شهدای قیام ۱۵ خرداد، شهدای دفاع مقدس، شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی، دانشمندان شهید هسته‌ای و شهید فخری زاده و رئیس جمهور شهید و فقید همراهانشان را دفاع از انقلاب و اسلام دانست و گفت: این شهدا برای دفاع از انقلاب ایستادند و ایستادگی کردند.

وی گفت: نگاه مقاومت، نگاهی مبتنی بر ایستادگی و مخالف با نگاه سازش است، در نگاه سازش گفته می شود، باید با استکبار سازش کنیم، اما در نگاه مقاومت گفته می شود، باید بر سر عهد و پیمان خود بایستیم و مبارزه کنیم.

آقاجان پور اضافه کرد: در روز عاشورا امام حسین(ع) فریاد «هیهات من الذله» سر داد و امروز هم پیام ما به یزد زمان و نظام سلطه آمریکا و اسرائیل که بیش از ۴۰ هزار نفر زن و کودکان در فلسطین و رفح و غزه قطعه قطعه کرده اند این است که «هیهات من الذله».

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: امروز آزمون حضور در انتخابات ریاست جمهوری را داریم و باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم، که معتقد به امام و رهبری انقلاب باشد و مسیر رئیس جمهور شهید را ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha