• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031610814
  • خبرنگار : 50441

در مراسم تجلیل از بانوان افتخار آفرین ورزش فارس مطرح شد؛

در دولت شهید رئیسی نگاه جدیدی به حوزه زنان شکل گرفت

در دولت شهید رئیسی نگاه جدیدی به حوزه زنان شکل گرفت

ایسنا/فارس به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، در دولت شهید آیت‌الله رئیسی نگاه جدیدی به حوزه زنان شکل گرفت و زن پشتیبان و پیشران جامعه، جایگزین زن حمایت‌پذیر شد.

در آیینی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخار آفرین فارس و فاطمه برمشوری مربی استان که شهریور ماه عازم رقابت‌های پارالمپیک پاریس هستند، تجلیل شد.

در این آئین عصر امروز، ۱۶ خردادماه در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تشریح خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: طرح آمایش سرزمینی از بزرگترین خدمات رئیس جمهور شهید است و این طرح باعث عدالت سازمانی در توزیع اعتبارات خواهد شد.

عبدالرحیم خداجو افزود: واگذاری ۲ باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی از دیگر نقاط درخشان مدیرت ورزش در دوره ریاست جمهوری ایشان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس به برگزاری شورای عالی ورزش به رئیس جمهور شهیداشاره کرد و افزود: برای نخستین بار رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان حضور یافته و برگزاری شورای عالی ورزش کشور منشا رقم خوردن اتفاقات خوبی در ورزش کشور شد.

وی ادامه داد: ایشان در روزهای پایانی خدمت صادقانه خود به ملت ایران از ۱۵۰۰ ورزشکار و مدال آور رقابت‌های مختلف تجلیل کردند که این مراسم در نوع خود کم نظیر بود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک کسب سهمیه پارالمپیک توسط ساره جوانمردی گفت: ساره جوانمردی سالیان سال است با تکیه بر ایمان، توکل و قدرت بانوی ایرانی با حجاب اسلامی برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: جوانمردی آغازگر گفتمان جدیدی در ورزش کشور است و نقطه اوج این گفتمان حضور این مادر ایرانی در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه‌اش بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این آیین گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی نگاه جدیدی برگرفته از اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری شکل گرفت.

زهرا یقطین افزود: در سند تحول دولت مردمی در حوزه زنان «زن پشتیبان و پیشران جامعه» جایگزین زن حمایت‌پذیر شد.

وی با بیان اینکه در این دولت شبکه شناسایی و تجلیل از زنان شکل گرفته است، گفت: در همین راستا در سال گذشته کنگره تجلیل از زنان تاثیرگذار استان فارس برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ساره جوانمردی را از زنان تاثیرگذار استان برشمرد و گفت: ساره جوانمردی نه فقط در عرصه ورزش که در تمامی ابعاد، نمونه یک بانوی تاثیر گذار و فعال استان و کشور هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخارآفرین فارس و فاطمه برمشوری تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha