• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403032113538
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

آمادگی برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار

آمادگی برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از آمادگی این استان برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه ۲۰ خرداد در سفر به گرمسار و در نشست تبیینی با موضوع مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری با فعالان اقتصادی و تعاونگران بخش ایوانکی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در صورت حضور متقاضیان و همچنین استعدادیابی و نیاز سنجی ظرفیت فروش محصولات صنعتی در حوزه شهرستان گرمسار، آمادگی داریم تا با واگذاری زمین و همکاری و مساعدت با دستگاه های اجرایی متولی امر، بازارچه صنعتی شهرستان گرمسار را در این منطقه را راه اندازی کنیم.
وی گفت: امروز با حضور در شهرستان گرمسار، برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی، اقدامات مطلوب و مصوبات خوبی به تصویب رسید که انشالله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش برای این شهرستان باشیم‌.

وی افزود: موارد و مباحث مرتبط با زمین، زیرساخت برق، آب و سایر موضوعات مطرح شده در حوزه فعالان اقتصادی، صنعت و تولید پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: دومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در استان سمنان راه اندازی شده است، لذا در راستای کسب و کارهای نوین، شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال، تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته و به متقاضیان از جمله افراد متقاضی در حوزه شهرستان گرمسار پرداخت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با رویکرد شخص شهید جمهور، آیت الله دکتر رئیسی(ره) به بحث شهرک های صنعتی، رونق تولید و ارتقاء صنعت، در استان سمنان در بحث تامین زمین برای سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، تامین زیرساخت و همچنین تامین آب اقدامات ارزنده و ماندگاری صورت گرفت.

هاشمی خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت های تعاونی از دیگر اولویت ها و برنامه های اساسی ما در سطح استان است که در این بخش آمادگی برای پرداخت تسهیلات به منظور تحقق شعار سال و مشارکت مردم در امر تولید وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس، استان سمنان در حوزه های امنیت اقتصادی برای حضور سرمایه گذاران و همچنین رضایتمندی واحدهای تولیدی از منظر تسهیل وپیگیری و پیشبرد در امور، در جایگاه های برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha