• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403032214836
  • خبرنگار : 71951

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران

پروژه‌هایی که با حضور شهید جمهور در استان تهران افتتاح شد

پروژه‌هایی که با حضور شهید جمهور در استان تهران افتتاح شد

ایسنا/تهران مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و فاضلاب در فروردین ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان تهران افتتاح شد.

محسن اردکانی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون و در هر سه سال گذشته شاهد خشکسالی در استان تهران بودیم و انتظار از آب و فاضلاب استان تهران در این ایام فقط تأمین آب مورد نیاز مردم بوده است.

 وی اضافه کرد: البته در این سه سال علاوه بر تأمین آب مورد نیاز مردم از انجام فعالیت‌های اثرگذار و بلند مدت هم غافل نشدیم و ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه آب وفاضلاب در فروردین ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شد.

 مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به راه‌اندازی مرکز تله متری، اجرای حدود ۳۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب، ۲۰۰ هزار متر مکعب مخزن، مرکز پست امداد و موارد دیگر اشاره کرد.

اردکانی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان ذخیره آب سد ماملو نیز گفت: سد ماملو یکی از سدهای پنج گانه تأمین آب استان تهران است که حجم بسیاری دارد اما نسبت به سنوات ترسالی استان تهران شاهد کاهش قابل توجه میزان آب ذخیره شده در این سد هستیم.

 وی گفت: البته فعالیت همکارانم در آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در خصوص تأمین آب، مدیریت توزیع آب و همراهی مردم با این شرکت جای نگرانی برای تأمین آب باقی نگذاشته و ضمن این که از مردم عزیز برای تداوم همکاری در مصرف بهینه دعوت می‌کنیم، اطمینان می‌دهیم، که در تأمین آب برای شهروندان در استان تهران نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۱۶:۱۰

شهيد جمهور وهیت همراهشان زحمتهای فراوانی کشیدند ومن هنوز درشوک شهادتشان هستم وباورش برایم سخت‌ است روحشان شاد وبا امام حسین علیه السلام محشور باد