• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403032315949
  • خبرنگار : 50444

خراسان شمالی آبان ماه میزبان اجلاس سراسری نماز 

خراسان شمالی آبان ماه میزبان اجلاس سراسری نماز 

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از میزبانی استان در آبان ماه امسال از سی و یکمین اجلاس سراسری نماز خبر داد. 

محمدرضا حسین نژاد ۲۳ خردادماه در جمع مسئولان ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، نسل نو و رسالت ما» به میزبانی خراسان شمالی، اظهار کرد: پارسال مسابقات سراسری قرآن کریم با موفقیت و به خوبی برگزار شد که همین امر تبدیل به کلیدی برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان شد.

وی تاکید کرد: برگزاری این اجلاسیه تقدم و تأخری دارد که باید لحاظ شود که از جمله آن‌ها که مورد تاکید حجت الاسلام قرائتی قرار گرفته می‌توان به دوری از تجمل گرایی و ضرورت تجلیل از خادمان نماز اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و صنایع باید نسبت به برگزاری باشکوه این اجلاسیه اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: همه مسئولان با جان و دل در خدمت این اجلاسیه خواهند بود چرا که سبب برکت برای آن‌ها و استان می‌شود.

حسین نژاد گفت: با پیگیری‌های بسیار توانستیم میزبانی این اجلاسیه را برای استان اخذ کنیم و در آبان ماه امسال شاهد برگزاری این اجلاس باشکوه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: از همه ظرفیت استان برای این رویداد با برکت باید استفاده کرد. 

حجت الاسلام رضا نوری گفت: همه مجموعه‌های مردمی و نهادهای فرهنگی همانطور که در مسابقات سراسری قرآن پای کار بودند در اجلاس سراسری نماز نیز پای کار خواهند بود تا رویدادی آبرومند در استان برگزار شود. 

وی نماز را علامت و نشانه مسلمانی دانست و افزود این علامت را باید همیشه با خودمان به همراه داشته باشیم. 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: جامعه اسلامی و متدین جامعه‌ای است که در آن به نماز اهمیت دهند لذا توجه به نماز به تبلیغ مبلغان، تبلیغات محیطی برای دیدن مظاهر آن از جمله مساجد و نمازخانه‌ها و همچنین برگزاری همایش‌های مختلف بستگی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha