• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403032416333
  • خبرنگار : 71480

با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی برگزار شد

آیین دانش آموختگی دانشجویان خلبانی هواپیمای pc7

آیین دانش آموختگی دانشجویان خلبانی هواپیمای pc7

مراسم دانش آموختگی دوره ۱-۴۲ خلبانان هواپیمای pc7 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم فارغ‌التحصیلی و دانش‌آموختگی دوره ۱-۴۲ خلبانی هواپیمای «پی‌سی ۷» که در پایگاه هوایی «شهید بابایی» اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: پوشیدن لباس مقدس سربازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش و جایگاه ویژه‌ای است و ما که مفتخر به این کار شده‌ایم و باید قدردان این نظام باشیم.

وی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی وجنگ شناختی برای کارکنان نیروی هوایی ارتش، افزود: استفاده مناسب از این فضا، باعث رشد و بالندگی شده و عدم استفاده نامناسب از آن، موجبات سقوط در ورطه نابودی را فراهم می‌کند.

امیر سرتیپ حمید واحدی ضمن آرزوی عاقبت بخیری برای کارکنان نیروی هوایی به‌ویژه خلبانان جدیدالورود، تصریح کرد: شما کارکنان و خلبانان سرمایه‌های ارزشمند ارتش و نیروی هوایی هستید؛ لذا تمام تلاش خود را برای اعتلای نام ایران عزیزمان بکار گیرید و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکنید.

وی در ادامه گفت: زحمات و تلاش‌های آیت الله رئیسی، شهید جمهور، این عالم مجاهد فی سبیل الله، هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد. و باید با بصیرت و جهاد تبیین مردم سالاری دینی این نظام اسلامی را برای همگان نمایان و جامعه را برای حضوری باشکوه در انتخابات تشویق و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار کنیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا و اساتید پروازی پایگاه هوایی «شهید بابایی» اصفهان با حضور امیر سرتیپ «حمیدواحدی» تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۶:۲۷

در پناه خدا باشند.