• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403032416372
  • خبرنگار : 50673

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمن را خنثی کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمن را خنثی کند

ایسنا/هرمزگان جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بعد از دفاع مقدس، دشمن به این واقعیت پی برد که رمز پیروزی ما اتحاد خوب ملت و دولت است و رمز شکست دشمن در مشارکت باشکوه در انتخابات نهفته است.

 سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، امروز پنجشنبه ۲۴خرداد، در نشست تبیینی با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: دشمن به دنبال تقابل ملت و دولت است و در جنگ شناختی دشمن در پی جابه‌جایی و وارونه کردن احساس مردم است.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهید جمهور و هیئت همراهش انسجام ملت و دولت بیشتر شد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) گفت با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمن را خنثی کند و پیامی را به دنیا مخابره می‌کند که مردم ایران با دولت و حاکمیت خود همراه هستند.

دکتر جواد بیژنی، معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هم در این جلسه گفت: اگر به دنبال ایران قوی هستیم، ایران قوی در مقطع انتخابات با مشارکت بیشتر محقق می‌شود. ما برای تحقق ایران قوی جان و جوان دادیم و با شرکت در انتخابات می توانیم دین خود را به آن‌ خون های پاک ادا کنیم.

استمرار حرکت مردم ایران برای ساخت ایران قوی منوط به حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

بیژنی درمورد انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور اظهار کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند به سمت اهداف و آرمان های انقلاب در تمامی حوزه ها پیش برود.

ملاک‌ها و معیارهایی برای رئیس جمهور ایده آل وجود دارد که با مشورت و همفکری و تطبیق این ویژگی با بیانات رهبر انقلاب می‌توانیم آن‌ها را بشناسیم.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اذعان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، رئیس جمهور شایسته باید چهار ویژگی داشته باشد؛ وی باید فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب باشد. آگاهی یعنی اینکه رئیس جمهور از مسائل، چالش‌ها و فرصت‌های جامعه آگاه باشد. از مناظره ها و گفتگوی نامزدها می‌توانیم به چنین مواردی پی ببریم. راه دیگر نیز نگاه کردن به کارنامه افراد است.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، اقدامات بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان انجام شد که باید برای جامعه تبیین شود.

ابراهیم فولادزاده، مسئول حراست دانشگاه هم نیز در این جلسه گفت: حضور فعال در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و باید برنامه‌ریزی کنیم که مردم برای شرکت در انتخابات تشویق شوند.

وی افزود: ما به عنوان نیروهای بسیجی وظیفه داریم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

دکتر ذاکری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در ارتباط وبیناری گفت: باید از ظرفیت گروه‌های مجازی که در اختیار بهداشت در شهرستان‌ها و روستاها می‌باشد در مدت باقیمانده به انتخابات، بهتر و هدفمندتر از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: از مسئولان شبکه‌ها می‌خواهیم برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت شهید جمهور به مردم و جلب مشارکت مردم برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.

دکتر جهانگیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه نیز در این جلسه گفت: کادر پزشکی همیشه بین مردم محبوبیت دارند و مردم در بسیاری از موارد به نحوه مشارکت آن‌ها نگاه می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha