• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403032416514
  • خبرنگار : 71533

حاجی‌صادقی تاکید کرد

موضع و راهبرد سپاه در انتخابات همان موضع و راهبرد رهبری انقلاب است

موضع و راهبرد سپاه در انتخابات همان موضع و راهبرد رهبری انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: همت و تلاش همه دوستداران انقلاب و کشور باید شکل‌گیری انتخاب درست و دقیق با مشارکت حداکثری باشد که ضامن پیشرفت و تحقق آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در همایش سراسری مسئولان و مدیران نمایندگی‌های ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه، با بیان این‌که «حفظ و بقای انقلاب اسلامی به مراتب از ایجاد آن دشوارتر است»، گفت: انقلاب‌ها و نهضت‌های زیادی در دنیا شکل گرفت اما در ادامه دچار انحراف و لغزش شد. انبیا الهی نیز آمدند و نهضتی برپا کردند اما پیروان در نگهداری آن کوتاهی و لغزش داشتند. حفظ و بقای انقلاب و ماندن در این مسیر آنقدر مهم است که خطر ریزش و انحراف و ارتجاع همیشه در کمین است. چنانچه بسیاری در صراط مستقیم قرار گرفتند و مجاهدت‌ها کردند اما عاقبت بخیر نشدند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: هر زمان باید مصداق پاسداری و جهاد در زمانه را به‌خوبی درک کنیم. ویژگی مومنان برجسته آن است که مصیبت و تهدید را تبدیل به حماسه می‌کنند.

وی همچنین با بیان این‌که «موضع و راهبرد ما در انتخابات همان موضع و راهبرد حکیمانه رهبری معظم انقلاب است»، گفت: همت و تلاش همه دوستداران انقلاب و علاقمندان به کشور باید شکل‌گیری انتخاب درست و دقیق با مشارکت حداکثری باشد که ضامن پیشرفت کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب است. امروز کشور نیازمند سربازی ولایتمدار با توانمندی بالا و روحیه و قابلیت مدیریت و خدمت جهادی به مردم مانند شهید رئیسی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: ولایت و ولی‌فقیه یکی از بزرگترین نعمت‌ها و موهبت‌های الهی به مردم و کشور ماست. اگر این انقلاب پس از گذشت بیش از ۴۵ سال و باوجود همه فتنه‌ها و دشمنی‌ها، متوقف و دچار ارتجاع نشده، در مرحله اول مدیون و مرهون شهدا و ولایت‌مداری مردم است.

حاجی‌صادقی با بیان این‌که «تبیین و روشنگری و بیان معیارها برای انتخاب درست یک ضرورت است»، گفت: اصلح در انتخابات کسی است که به این معیارها نزدیک‌تر باشد. بزرگترین ویژگی شهید رئیسی سربازی، تعبد و تبعیت و فرمانبرداری او از ولی‌فقیه بود. ولایت فقیه هدیه خداست و تبعیت از او محور اصلی کارآمدی است.

وی همچنین یادآور شد: باید از نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در ایجاد و حفظ امنیت در کشور تجلیل شود. بسیاری از اقدامات نیروی زمینی سپاه که همچنان در حال اجرا و پیگیری است اگر انجام نمی‌شد بستر ناامنی و مخاطرات زیادی از سوی دشمن فراهم می‌آمد که خسارت‌ها و آسیب‌های زیادی در حوزه امنیتی به دنبال داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha