• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403032416536
  • منبع : نمایندگی کردستان

۳۰۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های کردستان هزینه شد

۳۰۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های کردستان هزینه شد

ایسنا/کردستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف برای ایمنی راه‌های استان هزینه شده است.

صلاح‌الدین محمدی امروز پنجشنبه (۲۴ خرداد) در جمع خبرنگاران استان، با تاکید بر اهمیت وجود تابلو و علائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی در راستای ارتقا ایمنی جاده‌ها و تأثیر آن در ایمنی کاربران جاده‌ای اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی راه تعمیر و ۶۵۰ عدد تابلو و علائم جدید نیز نصب شده است.

وی افزود: همچنین در بخش تابلوهای اطلاعاتی ۲۵۰ مترمربع تعمیر و نگهداری و ۱۲۰ مترمربع تابلو جدید نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از احیای ۸۷۰ کیلومتر خط کشی در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب ۸ کیلومتر حفاظ ایمنی، ایمن سازی اضطراری راه‌ها در ۲۵۰ مقطع، احداث و نگهداری ۲۲ دستگاه چراغ چشمک زن از جمله دیگر اقدامات این معاونت در زمینه یاد شده است.

محمدی مجموع اعتبارات هزینه شده در بخش ایمنی راه‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به وسعت راه‌های روستایی و لزوم ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای در این محورها، نیازمند ۵,۶۳۳ میلیارد ریال اعتبار هستیم که با تأمین هر میزان از آن توسط منابع استانی، بدون شک اقدامات مناسبی در خصوص بهبود ایمنی در این محورها صورت خواهد گرفت.

وی در پایان به عملکرد سال گذشته در حوزه ایمنی راه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: احیای خط کشی به طول ۳ هزار و ۳۲۷ کیلومتر، نصب حفاظ ایمنی به طول ۲۲ کیلومتر، اجرای روشنایی در ۱۳ تقاطع، ایمن سازی اضطراری راه‌ها یک هزار ۳۱۵ مقطع، احداث و نگهداری ۱۰۲ دستگاه چراغ‌های چشمک زن، تعمیر و نصب چهار هزار و ۴۵۰ مورد تابلو علائم ایمنی راه و تعمیر، نگهداری و نصب یک هزار و ۳۹۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی از اقدامات شاخص سال گذشته بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha