• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403032516876
  • خبرنگار : 50160

امام جمعه زنجان:

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری همدیگر را تخریب نکنند

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری همدیگر را تخریب نکنند

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: نامزدهای انتخاباتی همدیگر را تخریب نکنند، به همدیگر توهین نکنند، هر کس از هنر خود بگوید و هر مسئول ستادی که در حال فعالیت است از توانایی و هنر همان نامزد بگوید.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۲۵ خردادماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: مردم در بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند، اما برای اینکه این حماسه تکمیل شود باید حضور حداکثری در انتخابات پیشرو داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز جهاد سازندگی به فرمان معمار کبیر انقلاب، تصریح کرد: از همان روزهای ابتدای انقلاب دو نهاد مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی تشکیل شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه تعبیر امام راحل این بود که مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: این دو نهاد در محرومیت‌زدایی در دور افتاده‌ترین نقاط پیش قدم شدند، در بحث تامین آب، ترویج کشاورزی، ساخت مدرسه و مسجد قدم‌های بلند برداشتند و کارهای عمرانی ارزشمندی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با حوادث نیز مانند ارگان‌های دیگر در خدمت مردم هستند، افزود: این جهادگران هشت سال در دوران دفاع مقدس حضور داشتند. خدمات جهاد سازندگی در جنگ کم‌تر از نیروهای نظامی نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۷ خرداد ماه، بیان کرد: این دانشگاه خدمات علمی ارزشمندی انجام داده است.

خاتمی در ادامه با اشاره به روز عرفه بیان کرد: بالاترین توفیق این است که هر فرد کمک به امام و دین خود باشد و جناب مسلم‌بن عقیل در این امر پیشتاز بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به عید قربان و دهه امامت و ولایت، گفت: در آستانه عید اکبر و عید سعید غدیر خم قرار داریم و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد، از نیازمندان دستگیری کرد.

وی در بخشی دیگر با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، گفت: شهید چمران با عزت و عظمت و تعهد به اسلام جان خود را فدا و در این دنیا شرف و در آن دنیا رحمت خداوند را بیمه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha