• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403032517024
  • خبرنگار : 50300

بهادری جهرمی: شهید رییسی تربیت‌یافته مکتب امام حسین (ع) بود

بهادری جهرمی: شهید رییسی تربیت‌یافته مکتب امام حسین (ع) بود

ایسنا/خوزستان سخنگوی دولت گفت: بیش از آنکه شهید رییسی متعلق به دولتمردان و طبقه حاکمیت باشد، متعلق به دوستداران مکتب قرآن و اهل بیت بود او تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) بود.

علی بهادری‌جهرمی امروز، ۲۵ خردادماه در اولین گردهمایی مداحان و قاریان خوزستان که در سالن امام رضا اهواز برگزار شد، با بیان اینکه همه مردم ایران به ویژه جامعه هیاتی‌ها برای شهدا سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: بیش از آنکه رییسی متعلق به دولتمردان و طبقه حاکمیت باشد، متعلق به دوستداران مکتب قرآن و اهل بیت بود و او تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) بود.

به گزارش ایسنا وی افزود: شهید دکتر رییسی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بود و به این دلیل مکتبی بود. او فقط در اوج بحران و موضوعات عیان مانند غزه نبود که جبهه حق و باطل را اینگونه درست و میدان دار تشخیص دهد و میدان‌داری کند، بلکه در هر برهه از مسئولیت خود از دادستانی کرج و همدان تا معاونت قوه قضاییه و ریاست جمهوری صحنه حق و باطل را درست تشخیص می‌داد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: اولین حکمرانی دکتر رییسی، ذات مردمی است. از مردم بر آمده بود و به مردم خدمت می‌کرد. مشغله کارهای مادی و سطح جایگاه‌های حاکمیتی هرگز او را از مکتب امام حسین (ع) دور نکرده بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: شهید رییسی از مکتب عاشورا درس گرفته بود که خط ولایت نباید فراموش شود. او در اوج بحران‌ها، هرگز ناامید نمی‌شد چون به قدرت الهی تکیه داشت و توکل را آموخته بود. یاس و ناامیدی در مکتب شهید رییسی معنا نداشت.

وی یادآور شد: شهید رییسی هرگز به دشمن اعتماد نمی‌کرد و در برابر کفار و ظالمان عالم ذره‌ای عقب نشینی نکرد. به جای دیپلماسی التماسی، دیپلماسی مبتنی بر اقتدار و توان ملی را نشان داد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: در مجامع بین المللی پیروز شدیم. در حوزه بهداشت، سلامت و مخابرات مورد تقدیر قرار گرفتیم. کشوری که تا دو سه سال قبل به دنبال دیپلماسی التماسی بود. شهید رییسی از مکتب امام حسین (ع) یاد گرفته بود که باید از جان و مال و ناموس هزینه کرد و در میدان حاضر شد.

بهادری جهرمی بیان کرد: ویژگی دیگر شهید رییسی که باید برای انتخابات پیش‌رو از آن درس گرفت این است که نزاع حق ‌و باطل تعطیل نشدنی است و هر روز باید میدان را شناخت و محکم وارد شد. شهید رییسی مرد میدان بود و می‌دانست نباید میدان خالی شود و امروز عرصه، حضور در میدان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha