• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403032517055
  • خبرنگار : 50673

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

دقت و توجه به سوابق نامزدها ضروری است

دقت و توجه به سوابق نامزدها ضروری است

ایسنا/هرمزگان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله است و امام مسلمین در روز ۱۴ خرداد فرمودند توجه به سابقه نامزدها برای تشخیص وعده های انتخاباتی لازم است.

 نهضت روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح چهاردهمین انتخاب ریاست جمهوری با حضور پاسداران و پیشکسوتان جهاد و شهادت، طلاب و روحانیون و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه، امروز جمعه۲۵ خرداد، در شهرستان میناب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  موسی پولادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع)، گفت: خداوند تبارک و تعالی نعمات فراوانی در عالم هستی را به بشر عنایت و زمانی که ولایت حضرت علی (ع) و یازده امام معصوم بعد از او ابلاغ کرد فرمود امروز نعمتی را بر شما کامل کردم؛ یعنی تمام نعمات خداوند با ولایت کامل شد.

وی افزود: علاوه بر همه ویژگی‌های شجاعت، اخلاص، خستگی ناپذیری، نماز شب، خدمتگزاری و همه صفات خوبی که سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی داشتند و خدا تا این حد به آنها عزت داد و هویت بخشید، ولایت پذیری آنان بود.

پولادی ادامه داد: ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله است و امام مسلمین در روز ۱۴ خرداد فرمودند توجه به سابقه نامزدها برای تشخیص وعده های انتخاباتی لازم است . بنابراین بر هر فردی که اعتقادی به ولایت دارد ، بهترین راه که ولی امر مسلمین جهت تشخیص نامزد اصلح برای او راهنمایی نموده دقت و توجه به سوابق و عملکرد نامزدهاست.

وی از مردم خواست که با دقت و توجه به مناظرات نامزدها و شنیدن برنامه ها و دیدگاهها و عملکرد و سوابق و توانمندی های آنان پس از جمع بندی و نتیجه گیری درست ، فرد اصلح را انتخاب و به آن رای دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) با تذکر به اینکه شان و جایگاه مقدس سپاه در جمهوری اسلامی ایران بالاتر از این است که خود رابه احزاب و گروه‌ها بچسباند افزود: هیچگاه سپاه نسبت به هیچ حزب و گروهی حمایت و مداخله نمی کند و رسالت سپاه روشنگری مردم در جهت شرکت بیشتر پای صندوق آراء و حضور حداکثری و بیان شاخصه ها و معیارهای فرد اصلح از دیدگاه امامین انقلاب است و از شاخصه های امامین انقلاب، مومن، متدین، جهادی، خستگی ناپذیر، با تجربه کاری ، مدیریت اجرایی خضوع در مقابل ملت و شجاع و دلیر در برابر دشمن بوده و به ملت و آرمان های انقلاب ایمان داشته باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha