• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403032617105
  • خبرنگار : 50228

به اعتقاد یک مربی:

شاگردم به جرم شهرستانی بودن از تیم‌ملی کاراته خط خورد

شاگردم به جرم شهرستانی بودن از تیم‌ملی کاراته خط خورد

ایسنا/خوزستان یک مربی کاراته خوزستان بر این باور است که شاگردش در مسابقات درون ادرویی به جرم شهرستانی بودن و به دلیل انتقام یکی از داوران از شاگردش، حذف شده و نتوانسته به عضویت ثابت تیم‌ملی درآید و به همین منظور درخواست برگزاری مسابقه مجدد با حضور داوران غیرمغرض را دارد.

مظفرمرادی اژگیل در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی روزهای گذشته که مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی رده در سنی بزرگسالان در شهرستان همدان برگزار شد، شاگردم به نام آقای سورنا مرادی در این مسابقات شرکت داشت که علیرغم ناداوری یکی از داوران با امتیاز سنشو توانست در وزن ۶۷-کیلوگرم مقام دوم راکسب کند و حتی مدال نقره به همراه حکم قهرمانی نیز به او اعطاء شد.

او ادامه داد: شاگرد من، چند روز پیش هم به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد ولی متاسفانه با برگزاری یک دوره اردو و مسابقه مهندسی شده و فرمالیته و با هماهنگی قبلی، نفر اول و نفر دوم این وزن که شاگر من بود را حذف کردند و دو نفر دیگر را که یکی از آن ها حتی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکرده بود با استفاده از رانت یا به هر دلیل دیگر به عنوان اعضای اصلی تیم‌ملی کاراته در این وزن انتخاب شدند و شاگرد من صرفا به جرم شهرستانی بودن حذف شد.

این مربی کاراته عنوان کرد: سوال من این است اگر قرار باشد اعضای تیم‌ملی با استفاده از رانت و نفوذ انتخاب شوند، چه دلیلی دارد که مسابقات انتخابی برگزار شود و یک ورزشکار این همه هزینه کند و زحمت بکشد و بعد هم اعضای تیم‌ملی به صورت انتصابی انتخاب شوند؟

او افزود: من درخواست برگزاری اردوی مجدد و مسابقه انتخابی در وزن ۶۷-کیلوگرم با حضور داوران غیرمغرض را دارم. ضمن این از کمیته داورانی که در این مسابقات به صورت مهندسی شده در باخت شاگردم دخیل بودند، شکایت می‌کنم و تقاضای رسیدگی دارم. حتی در صورت عدم رسیدگی و پاسخ مکتوب، مراتب را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری و شکایت خود را مطرح می کنم.

مرادی اژگیل بیان کرد: مدتی پیش هم یکی از داوران در مسابقات کاراته وان در تهران، برخلاف تمام قوانین داوری بدون اینکه جزو پنل داوری باشد به تاتامی ورود کرد و از داوران خواست شاگردم را اخراج کنند و داوران نیز این کار را انجام دادند. با توجه به اینکه فیلم این مسابقه نیز موجود بود از وی در بازرسی وزارت ورزش و جوانان شکایت کردم و ضمن پیگیری موضوع از طریق بازرسی وزارت ورزش، اما به دلیل نفوذ او در فدراسیون کاراته، متاسفانه برخورد قانونی و شایسته‌ای با این شخص انجام نگرفت و این موضوع باعث شد که او در مسابقات اردوی تیم‌ملی با ناداوری از شاگردم، انتقام شکایت مطرح شده را بگیرد.

انتهای پیام                          

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۱۵:۱۹

آخ که رانت هم در کاراته نفوذ کرده