• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403032617288
  • خبرنگار : 71560

سلیمی: خانم ابتکار فراموش کرده چه کسی منشاء انسداد سیاسی در کشور بود

سلیمی: خانم ابتکار فراموش کرده چه کسی منشاء انسداد سیاسی در کشور بود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خودشان بهتر می‌دانند که چه کسانی در کشور انسداد سیاسی ایجاد کرده و چه کسانی اقدامات راهگشا داشته‌اند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات اخیر معصومه ابتکار که مدعی شده بود با شهادت رئیس جمهور، راه انسداد سیاسی باز شد، بیان کرد: به نظرم خانم ابتکار فراموش کرده‌اند که چه کسی منشاء انسداد در کشور بوده است. آن هایی منشاء انسداد بودند که وقتی کشور را تحویل گرفتند تحریم‌ها را از ۷۰۰ مورد به هزار و ۵۰۰ مورد رساندند. آنهایی منشاء انسداد در کشور بودند که افتخارشان این بود که ما مسکن نمی‌سازیم که منجر به گرانی مسکن شد.

وی در ادامه اظهار کرد: کسانی منشاء انسداد بودند که در دولت آنها نیروگاهی ساخته نشد و برق کارخانه‌ها و خانه‌ها قطع شد. کسانی منشاء انسداد بودند که در کشور پالایشگاه نساختند. کسانی منشاء انسداد بودند که در دوران حکمرانی آنان بالغ بر ۳ هزار نخبه دانشگاهی را بیرون کردند و بستر مهاجرت نخبگان را فراهم کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: شهد رئیسی در دولت خود سعی کرد تا از همه سلیقه‌ها استفاده کند اما زمانی که قوه مجریه در دست افرادی مانند خانم ابتکار بود یک دیکتاتوری سیاسی در کشور راه انداختند و این شعار را راه انداختند که هر کسی با ما نیست، بر ماست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مشخص است که چه کسی در کشور منشاء انسداد سیاسی است. مردم خودشان می‌دانند که چه کسی راهگشا بوده و چه کسی انسداد ایجاد کرده است.

سلیمی گفت: کسانی منشاء انسداد بودند که می‌گفتند ما زبان دنیا را بلد هستیم اما حتی عربستان و بحرین نیز با آنها قهر کرد. دولت شهید رئیسی با دیپلماسی فعال یخ روابط را نوبت به نوبت باز کرد.

وی در پایان با بیان اینکه بهتر است این روزها افراد به اخلاق‌مداری پایبند باشند، تصریح کرد: مردم این‌ها را فراموش نکرده‌اند. خانم ابتکار مقداری در خودش تامل کند و به جای بیان کردن این حرف‌های خلاف اخلاق‌مداری بهتر است در خصوص عملکرد آقازاده خود توضیح دهد. تصور نکنند با این هیاهوها و بی اخلاقی‌ها مردم واقعیت‌ها را فراموش خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha