• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403032617505
  • خبرنگار : 50060

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

لزوم پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام آبیک/ خدمت خالصانه به مردم اولویت مسئولان باشد

لزوم پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام آبیک/ خدمت خالصانه به مردم اولویت مسئولان باشد

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان آبیک شد.

سالار آبنوش صبح شنبه ۲۶ خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت اظهار کرد: مردم متدین و شریف شهرستان آبیک از بهترین و زحمتکش‌ترین مردم هستند که لازم است به آن‌ها توجه ویژه شود و من در این راستا خود را نماینده همه مردم می‌دانم و به همه خواسته‌های مردم اهمیت می‌دهم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر یک فرصت است که باید به آن توجه داشت چراکه امروز دشمن اذعان کرده که جمهوری اسلامی ایران دیگر مانند سال‌های ابتدای انقلاب قابل ضربه خوردن نیست و این مهم را مرهون رهبری و همراهی مردم هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های انتخاب مطلوب در انتخابات تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که به یک شهید رأی دادیم و باید این مسیر را در انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز طی کنیم و انتخابی داشته باشیم که در آینده مایه افتخار باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعتقاد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل مهم است که دشمن هم آن را فهمیده است و می داند مردم در کشور ما با آزادی و اختیار در انتخابات شرکت می‌کنند به همین دلیل مشارکت مردم در انتخابات تاکنون قابل قبول بوده است.

آبنوش در ادامه خطاب به مسئولان، اهمیت ارتباط دوسویه مردم و مسئولان را یادآور شد و گفت: ارتباط مردمی باید در بطن جامعه باشد و مسئولان با حضور در جمع مردم در مساجد، اداره‌ها و اجتماعات با مردم صحبت کنند و این مهم در زندگی مدیریتی مسئولان نمود داشته باشد.

وی مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و افزود: اگر شهید رئیسی امروز دل‌ها را فتح کرده به دلیل همین روحیه مردمی بودن شهید رئیسی است و اگر می‌خواهیم راه شهدای دولت را ادامه دهیم، لازم است تا با مردم باشیم و فاصله‌ای بین مسئولیت و مردمی بودن وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را بزرگترین افتخار برای مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: آنچه از مسئولیت برای مسئولان باقی می‌ماند خدمت صادقانه به مردم است و عزت در خدمت خالصانه به مردم معنا می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، آبنوش در ادامه با اشاره به طرح‌های نیمه تمام در سطح شهرستان آبیک تصریح کرد: نخستین جلسه را برای شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان آبیک اختصاص دادم و در جلسات بعدی فعالیت کمیته‌های تخصصی در سطح شهرستان آبیک را پیگری خواهم کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین موضوع کم آبی در استان و قوانین مربوط به آب را مطرح و اظهار کرد: در موضوع برخورد با تخلفات در حوزه برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی نیازمند بازنگری و تصویب طرح‌هایی هستیم که در این دوره تنش‌ آبی به‌روز باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha