• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070504226
  • خبرنگار : 50598

ضرورت ارتقای نشاط اجتماعی در اراک

ضرورت ارتقای نشاط اجتماعی در اراک

ایسنا/مرکزی شهردار اراک گفت: بایستی شهرها را به لحاظ نشاط، ترافیک، آلودگی و زیبایی‌های بصری ارتقا دهیم تا مردم نشاط اجتماعی داشته باشند. علیرضا محمودی، ۵ مهر ماه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تمام قوا جنگیدند تا امروزه ایران اسلامی در سطح جهان مقتدر باشد. وی افزود: شهر اراک، شهری است که به لحاظ زیرساخت‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و لجستیکی جزو بهترین شهرهای ایران است. ما بایستی این زیرساخت‌ها را در راستای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم اراک به بالفعل تبدیل کنیم. محمودی اضافه کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس تلا

علیرضا محمودی، ۵ مهر ماه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تمام قوا جنگیدند تا امروزه ایران اسلامی در سطح جهان مقتدر باشد. 

وی افزود: شهر اراک، شهری است که به لحاظ زیرساخت‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و لجستیکی جزو بهترین شهرهای ایران است. ما بایستی این زیرساخت‌ها را در راستای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم اراک بالفعل تبدیل کنیم.

محمودی اضافه کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس تلاش می‌کردیم شهرها را از دست دشمن حفظ کنیم، اکنون نیز باید شهرها را به لحاظ نشاط، ترافیک، آلودگی و زیبایی‌های بصری ارتقا دهیم تا مردم نشاط اجتماعی داشته باشند و با وجود فقر اقتصادی که برخی‌ از اقشار با آن درگیر هستند، حداقل بتوانیم محیط خوبی را برای آنها فراهم کنیم. 

شهردار اراک تصریح کرد: لیاقت مردم اراک بیش از این است و تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح زندگی مردم در سنگر شهرداری خواهیم کرد.

محمودی با بیان اینکه شورای شهر اراک همراه و همگام با شهرداری اراک است گفت: شورای شهر در ارائه برنامه‌ها و در نظارت بر امور از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۷-۰۶ ۰۹:۳۷

شهردارعزیز وگرامی.درخواستی ازشما داشتم لطفاً صنف پر.سر صدای ضایعات را به قسمت غربی جاده فراهان انتقال بدهیدکه هم جایگاهی داشته باشند(شهرک صنعتی ولیعصرع) هم باعث ترافیک درجاده فراهان ومزاحمت برای مردم نشونندو ازسمتی شاغلان این صنف همه درکنار هم باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۰۶ ۱۱:۱۹

جناب محمودی کوی رودکی پر شده از وانت بارهای میوه فروشی که از صبح تا شب با صدای بلندگو آسایش مردم این محله روگرفت وسد معبر میکنن وباعث تصادف میشن لطفا به داد محله های حاشیه برسید وتوی این محله ها با زیبا سازی باعث آسایش ودلگرمی وامید بشید