• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070705343
  • خبرنگار : 50976

استاندار فارس مطرح کرد:

تلاش برای توسعه و پیشرفت متوازن فارس

تلاش برای توسعه و پیشرفت متوازن فارس

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های مختلف و متنوع همه شهرستان‌های استان، گفت: به‌عنوان مسئول اجرایی استان تلاش می‌کنیم تا همه استان‌ها که دارای ظرفیت‌های مستعد و با ارزشی هستند از توسعه و پیشرفت متوازن برخوردار شوند.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۷ مهر ماه سفری چند ساعته که به شهرستان جهرم داشت و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال رسمی مدیران و مسئولان شهرستانی قرار گرفت و سپس با حضور در شهر قطب‌آباد «مرکز درمان بستر شهدای کردیان» را افتتاح کرد.

با حضور نماینده عالی دولت در استان فارس، طرح توسعه آزمایشگاه بیمارستان پیمانیه، مرکز دیالیز بیمارستان سیدالشهدا(ع) و حسینیه و مسجد این مجتمع درمانی به بهره‌برداری رسید.

ایمانیه در سفر چند ساعته خود به شهرستان جهرم از بیمارستان خیرساز در حال ساخت اعصاب و روان و اقامتگاه همراه بیمار مجتمع درمانی سیدالشهدا(ع) بازدید کرد و گفت: به عنوان مسئول اجرایی استان  تلاش می‌کنیم تا همه استان‌هایی که دارای ظرفیت‌های مستعد و با ارزشی هستند از توسعه و پیشرفت متوازن برخوردار شوند.

استاندار فارس در پایان سفر به شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به احترام خیرین و علاقه‌ای که به آنان دارم وظیفه دانستم به این شهرستان سفر کنم. احترام خیرین همواره لازم و واجب بوده است به ویژه برای شهرستانی که خیر خیز است و به دیانت و امور معنوی توجه فراوانی دارد.

وی از خانواده‌هایی که در امر خیر شرکت می‌کنند قدردانی کرد و افزود: خداوند به خیرین منت گذاشته تا مال و سرمایه‌های خود را در مسیر سلامت و تندرستی مردم هزینه کنند.

ایمانیه با اشاره به افتتاح مرکز درمان بستر شبانه روزی شهدای کردیان قطب آباد شهرستان جهرم، اظهار کرد: شرط حضور متخصصین در این مرکز شبانه‌روزی طبیعتاً اعتماد مردم است، لذا رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تلاش کند این مرکز هرچه سریع‌تر در چرخه خدمت‌رسانی به مردم قرار بگیرد.

وی در ادامه مسجد و حسینه بیمارستان سیدالشهدا(ع) را مورد توجه قرار داد و افزود: با همت یک خیر، مسجدی در مجتمع درمانی سید الشهدا(ع) ساخته شد که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار فارس در ادامه با تشکر از خیری که هزینه تهیه هفت دستگاه دیالیز را تأمین کرده است، گفت: در این بخش از جدیدترین و بروزترین دستگاه دیالیز استفاده شده است تا کیفیت این خدمت در حد شایسته ارائه شود.

وی توصیه‌ای پزشکی هم به مردم کرد که برای اینکه به نارسایی کلیه گرفتار نشوند باید ضمن کنترل فشار خون، از مصرف خودسرانه دارو اجتناب کرده و از بروز بیماری قند که یکی از عوارض آن نارسایی کلیه است نیز جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، نماینده عالی دولت در فارس با اشاره بر اینکه بیمارستان سیدالشهدا(ع) در بهمن ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و در چرخه خدمت‌رسانی به مردم شهرستان قرار گرفت، تصریح کرد: این بیمارستان سیر تکاملی پرشتابی را پیموده است که باید از رییس دانشگاه، مسئولان بیمارستان و سایرین که در این مسیر همراهی کرده‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha