• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070705634
  • خبرنگار : 50184

لیگ دسته اول فوتبال

بعثت کرمانشاه، صنعت نفت آبادان را با شکست بدرقه کرد

بعثت کرمانشاه، صنعت نفت آبادان را با شکست بدرقه کرد

ایسنا/کرمانشاه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم بعثت کرمانشاه با نتیجه ۲ بر صفر تیم قدرتمند صنعت نفت آبادان را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال، دیدار بین دو تیم بعثت کرمانشاه و صنعت نفت آبادان، عصر امروز(هفتم مهر) درحالی در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد که سرمربیان دو تیم به علت محرومیت روی نیمکت هدایت تیم‌ها حضور نداشتند.

شروع طوفانی شاگردان علی نظرمحمدی سرمربی تیم بعثت کرمانشاه در همان دقایق اول بازی آن‌ها را به یک گل ارزشمند رساند. 

گل اول این بازی را عارف سیفی بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم بعثت به ثمر رساند.

پس از این گل تیم بعثت کرمانشاه، تیم حریف دست به چند حمله و خلق چند موقعیت مهم روی دروازه تیم بعثت زد که نتیجه‌ای برای این تیم در بر نداشت. 

بعثت کرمانشاه، صنعت نفت آبادان را با شکست بدرقه کرد

تیم بعثت کرمانشاه در میان حدود ۲۵۰۰ هوادار پرشور زن و مردی که به استادیوم آمده بودند تا تیم شهرشان را تشویق کنند، نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساند. 

در نیمه دوم بازی بازهم دفاع مستحکم تیم بعثت مانع از آن شد که دروازه این تیم توسط بازیکنان حریف باز شود و در مقابل توانستند یک پنالتی را از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان بگیرند. 

گل دوم این بازی برای تیم بعثت در دقیقه ۸۴ توسط مجتبی ممشلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا با این گل پیروزی بعثت برابر صنعت نفت آبادان قطعی شود. 

بازی پربرخورد بین دو تیم صنعت نفت آبادان و بعثت کرمانشاه با دو گل تیم بعثت و هفت کارت زرد داور به بازیکنان دو تیم به پایان رسید. 

تیم بعثت کرمانشاه در حال حاضر با چهار بازی انجام شده و کسب دو پیروزی، یک مساوی و یک باخت و هفت امتیاز در بین ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha